شهردار کرمان: فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف رونق یافته است

شهردار کرمان: فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف رونق یافته است

برپایی کنسرت رضا صادقی برای خانواده‌ی بزرگ شهرداری


شهردار کرمان: فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف رونق یافته است


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
به مناسبت روز تکریم خانواده و در راستای ایجاد نشاط و شادی در جامعه، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، کنسرت رضا صادقی، برای کارکنان شهرداری برگزار شد.
شهردار کرمان در جمع کارکنان شهرداری و خانواده‌های آن‌ها گفت: امروزه با همکاری و به همت مدیران و کارکنان سخت‌کوش شهرداری کرمان، فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف رونق یافته است.
سیدمهران عالم‌زاده ضمن تشکر از محمدعلی جوشایی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان و همکارانش به‌دلیل برپایی کنسرت رضا صادقی، برای کارکنان شهرداری کرمان و خانواده‌های آن‌ها گفت: برپایی چنین برنامه‌هایی نیاز به تلاش شبانه‌روزی دارد؛ بنابراین، به همکارانم در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دست‌مریزاد می‌گویم.
وی به رویکرد جدید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف این برنامه، افزایش مشارکت کارکنان شهرداری کرمان با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری است.
شهردار کرمان از تشکیل شوراهای محله در محله‌های مختلف شهر کرمان خبر داد و گفت: از همکارانم در شهرداری کرمان انتظار دارم کمک کنند تا تشکیل شوراهای محله و انتخاب شهردارمحله‌ها در سال‌جاری رقم بخورد.
عالم‌زاده با اشاره به تصویب اساس‌نامه‌ی تشکیل شوراهای محله در شهر کرمان گفت: از اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمان که تاکنون نهایت همکاری را با شهرداری کرمان داشته‌اند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان این‌که علی‌رغم وجود تمام مشکلات اقتصادی، شهرداری کرمان با همت مدیران و کارکنانش، مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته و مسیر توسعه را پیگیری می‌کند، افزود: اکنون، همه از حوزه‌ی خدمات شهری شهرداری کرمان رضایت کامل دارند و درحالی‌که برخی نیروهای شهرداری کرمان حقوق معوق دارند، اما عملکرد شهرداری کرمان در حوزه‌ها‌ی مختلف خدمات شهری ازجمله جمع‌آوری زباله و تنظیف، بسیار رضایت‌بخش است.
شهردار کرمان در عین حال در رابطه با حقوق معوق برخی کارکنان شهرداری کرمان گفت: البته حقوق معوق کارکنان شهرداری کرمان از سایر شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، بسیار کمتر است که این مهم به‌دلیل تلاش‌های همکارانم در حوزه‌ی مالی به‌دست آمده است.
عالم‌زاده افزود: افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی درآمدهای شهرداری کرمان، نشان از تلاش حوزه‌ی معاونت مالی و همدلی و همراهی مدیران و پرسنل شهرداری کرمان دارد.
وی به پیشرفت قابل توجه تکمیل پروژه‌های شهری کرمان هم اشاره کرد و گفت: با همت معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی نیز پروژه‌های مختلف شهر کرمان با سرعت مطلوبی در حال تکمیل هستند.
شهردار کرمان در پایان ضمن عذرخواهی از آن‌دسته از کارکنان شهرداری کرمان و خانواده‌های آن‌ها که به‌دلیل کمبود فضا نتوانستند در کنسرت رضا صادقی حضور پیدا کنند، گفت: کنسرت رضا صادقی، نخستین برنامه‌ی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در راستای افزایش نشاط و شادابی در جامعه است و به‌زودی (بعد از ماه‌های محرم و صفر) برنامه‌های این‌چنینی برای سایر کارکنان شهرداری کرمان و عموم مردم کرمان برگزار خواهد شد.


محمدرضا احمدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات