شرکت آتش‌نشانان کرمانی در دو مانور اطفای حریق

شرکت آتش‌نشانان کرمانی در دو مانور اطفای حریق


شرکت آتش‌نشانان کرمانی در دو مانور اطفای حریق



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام مانور آتش‌نشانی و ایمنی در آمادگاه آموزشی شهید باهنر و ناحیه انتظامی استان کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علی عسکری به لزوم آمادگی و مقابله با حوادث اشاره کرد و گفت: با توجه به این که رعایت نکات ایمنی در درجه اول قرار دارد، بنابراین باید نیروهای آتش‌نشانی و امدادی جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی با تمرین مانورهای مستمر همیشه در آمادگی کامل باشند.
وی با اشاره به انجام مانور اطفای حریق و امداد و نجات در  آمادگاه آموزشی شهید باهنر، تصریح کرد: به محض اعلام حادثه فرضی به سامانه ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی و اعلام محل حادثه در  قرارگاه آموزشی شهید باهنر، سریعا خودروها و تیم‌های اطفایی و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و با ورود به محل حادثه، عملیات اطفای حریق و نجات مصدومان حادثه آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ادامه داد: این مانور  عصر روز ۱۴ شهریور ماه برگزار شد  .
وی افزود: پس از اطفای حریق این حادثه فرضی، دیگر نیروهای امدادی و عملیاتی به محل حادثه اعزام و به همراه تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی عملیات نجات و جستجو آغاز شد.
عسکری همچنین از شرکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در مانور برگزار شده در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان  که عصر روز چهارشنبه ۱۴شهریور در جهت مقابله با حوادث برگزار شد، خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات