محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان پیامی صادر کرد

محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان پیامی صادر کرد

در متن این پیام آمده است:

۱۵ شهریورماه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نام گذاری شده است.

خانواده در جامعه ایرانی و اسلامی از جایگاه بسیار بلندمرتبه ای برخوردار است و این خانواده است که مسیر حرکت یک جامعه را معین و مشخص می کند چرا که تک تک افراد جامعه از خانواده هایی هستند که هرکدام بخشی از اجزاء یک سیستم هستند که آنها را که جامعه می نامیم.

نامگذاری روزی به نام خانواده علاوه بر اینکه یادآوری برای مسئولان کشور برای مهم شمردن جایگاه آن و تلاش برای ایجاد جامعه ای سالم و پویا از طریق خانواده ای سالم و پویاست، یادآور این نکته مهم است که همه ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استکبار جهانی باید بایستیم، چرا که برنامه های بسیاری برای فروپاشی بنیان خانواده و نابودی فرهنگ ایرانی-اسلامی که با خانواده معنا پیدا می کند، دارند.

از سوی دگر، ۱۵ شهریورماه روز تکریم از بازنشستگان نیز است. روز تکریم از قشری که کوله باری از تجربه و تخصص داشته و می توانند با مشاوره ها و راهنمایی های خود در بسیاری از امور به یاری جوانان و نظام اسلامی به ویژه در شرایط فعلی کشور بیایند.

بازنشستگان عزیز همواره پشتیبان جوانان بوده و هستند و امید می رود در شرایط کنونی که در بدنه مدیریتی بخش دولتی و خصوصی کشور به علت تحرک، پویایی، خلاقیت و نوآوری به حضور حداکثری جوانان نیازمندیم، بازنشستگان نیز تجربه سالیان طولانی دوران خدمت خود را در جهت پیشبرد اهداف نظام و برای انقلاب اسلامی و بهبود شرایط اقتصادی کشور در اختیار جوانان پرانگیزه بگذارند تا آینده کشور تضمین و انقلاب اسلامی بیش از پیش در عرصه های جهانی حضوری قدرتمند داشته باشد.

این روز را خدمت تمامی بازنشستگان و به ویژه بازنشستگان خانواده بزرگ شهرداری ارومیه که در طول سالیان و دهه های گذشته همواره در جهت تعالی سازمانی در بخش های مختلف این مجموعه کوشیده و امروز ما شاهد آثار مثبت و تاثیرگذار اقدامات آنها در مدیریت شهری اعم از بخش های مدیریتی، کارمندی و کارگری هستیم، تبریک می گویم.

از خداوند متعال آرزوی سلامتی، طول عمر و همچنین موفقیت و بهروزی برای تمامی بازنشستگان دارم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات