توسعه تعاملات اجتماعی در گرو توسعه امکانات ورزشی است

توسعه تعاملات اجتماعی در گرو توسعه امکانات ورزشی است

سعید ابریشمی راد در ابتدای این آیین ضمن تشکر از زحمات مسئولین در شهرداری و همت مردم به خصوص معتمدین محلی در به ثمر رسیدن این پروژه، افتتاح پروژه های ورزشی را ضامن سلامتی روح و روان جامعه معرفی کرد.
وی گفت: امسال برای نخستین بار نواحی کاشان دارای بودجه مصوب بوده و عدالت در تقسیم امکانات رفاهی و خدماتی در شهر رعایت شده است.
وی ساخت و بهره برادری از سالن ورزشی شهرک۲۲بهمن را مصداق توزیع عادلانه امکانات خواند و بیان داشت: این مجموعه با دو هزار مترمربع زیربنا زمینه ورزش و تامین اوقات فراغت شهروندان شهرک ۲۲ بهمن را فراهم می کند.
ابریشمی راد اضافه کرد: احداث پارک حاشیه ای به متراژ۱۳هزار متر مربع و ۷۵۰۰متر جدول گذاری، زیرسازی، مرمت و روکش آسفالت  در ۱۷ معبر شناسایی شده از دیگر اقدامات شهرداری  در این ناحیه خواهد بود.
وی اظهار داشت: شهرک ۲۲بهمن با جمعیتی بالغ بر۹هزار نفر تمیز ترین ناحیه شهرداری کاشان بوده و از لحاظ تعاملات اجتماعی منطقه ای بسیار نمونه است.
شهردار کاشان ادامه داد: توسعه تعاملات اجتماعی در گرو توسعه امکانات ورزشی بوده و  ساخت سالن های ورزشی و فرهنگ‌سراها در نقاط کم برخوردار شهر در دستور کار شهرداری  قرار دارد.

وی گفت: ساخت پنج زمین چمن مصنوعی، دو سوله ورزشی در لتحر و خزاق برای بانوان، پنج فرهنگسرا در مناطق کم برخوردار شهر بخشی از فعالیت های شهرداری در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و ورزشی است.
این مقام مسئول یاد آور شد:  در یک سال اخیر بیش از۷۰هزار تن آسفالت در سطح شهر صورت گرفته و ۸۵پروژه فعال در۱۷ناحیه شهرداری فعال است که بخشی از آن ها آماده افتتاح است.
وی در پایان حمایت مردم و مشارکت آنان را لازمه به ثمر رسیدن فعالیت‌های شهرداری قلمداد کرد و از مردم خواست خادمین خود را در شهرداری برای ساخت شهر یاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات