حمایت شهرداری از ۳۲۶ پایان نامه دانشجویی

حمایت شهرداری از ۳۲۶ پایان نامه دانشجویی

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: این مدیریت تاکنون از ۲۵۴ پایان نامه دانشجویی حمایت کرده و ۷۲ پایان نامه نیز در حال انجام است.

سعید ابراهیمی اظهار کرد: در راستای اشاعه و ترویج دانش، شهرداری اصفهان مدل ترکیبی مدیریت علمی را با استفاده از شبکه‌های رسمی و غیررسمی پیش روی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان تاکنون از ۲۵۴ پایان‌نامه دانشجویی حمایت کرده و ۷۲ پایان نامه نیز در حال انجام است، افزود: این مدیریت با هدف توسعه شبکه ارتباطی و به منظور تعامل و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان را در دستور کار قرار داده است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی استان و با توجه به رویکردهای جدید شهرداری که شامل ایجاد مرکز مطالعات و سیاست گذاری شهری با هدف بهبود نحوه همکاری از شراکت پیمانکاری به شراکت راهبردی، استقرار سامانه مدیریت دانش با هدف ثبت تجربیات و اشاعه دانش همچنین تغییر نگرش در شیوه رفع مشکلات در هیئت های اندیشه‌ورز، تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، معاونت پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان منعقد و به صورت رسمی مبادله کرده است.

وی گفت: از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری با دستگاه های یادشده می‌توان به تبادل آمار و اطلاعات از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی مربوطه بر پایه ضوابط، انتشار دستاوردهای علمی و فناوری و آموزشی حاصل از نتایج پروژه‌های مشترک و به اشتراک‌گذاری فرآیندها و شیوه‌نامه‌های اجرایی اشاره کرد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات