عملیات احداث  ۲ دوربرگردان در میدان امام شافعی سنندج آغاز شد

عملیات احداث ۲ دوربرگردان در میدان امام شافعی سنندج آغاز شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک و بر اساس مصوبه شورای ترافیک عملیات احداث ۲ دور برگردان در میدان امام شافعی آغاز شده که یکی از این دور برگردان ها در حوزه شهرداری منطقه سه در حال اجرا است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: عملیات احداث ۲ دوربرگردان در میدان امام شافعی  در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: دوربرگردانها به عنوان یکی از المان های مهم شبکه معابر شهری اجرا می شوند و در کاهش و روانسازی ترافیک نقش بسزایی دارند.

مهندس آرش رخزادی گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک عملیات احداث ۲ دور برگردان در میدان امام شافعی آغاز شد که یکی از این دور برگردان ها در حوزه شهرداری منطقه سه در حال اجرا است.

وی بیان کرد: دور برگردان در حال اجرا در حوزه شهرداری منطقه یک  دارای طول ۱۲ متر و عرض ۷ متر است.

مهندس رخزادی همچنین در خصوص دیگر فعالیت های عمرانی سطح منطقه عنوان کرد: آسفالت محلات کوچه دار مروارید و کوچه های همجوار حدفاصل استانداری و بلوار کردستان به متراژ۲۱۰۰ متر مربع آسفالت و بهسازی شد.

وی افزود: آسفالت کوچه کاروان ومحله های همجوار آن نیز به متراژ ۴۵۰ متر طول ترمیم، بازسازی و آسفالت شد و اجرای کانیوای وسط کوچه کاروان به صورت کتابی خوابیده سه جدولی به طول ۴۵۰ متر انجام شد.

رخزادی همچنین با اشاره به اینکه عملیات اجرای فاز نخست کف فرش خیابان شهدا به طول ۲۴۰۰ متر انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۱۳۰۰ متر دیگر از کف فرش این خیابان در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در پایان اظهار داشت: عملیات اجرای جدول گذاری شهرک فرش بافان بالاتر از پل بعثت نیز به طول ۶۰۰ متر صورت هم اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات