دومین جلسه تالار گفتمان با محوریت توسعه گردشگری سد وحدت

دومین جلسه تالار گفتمان با محوریت توسعه گردشگری سد وحدت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سنندج،دکتر مجید شاه اویسی،رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری،در دومین جلسه تالار گفتمان،بیان نمود: سد وحدت می بایست بعنوان یک مکان گردشگری تبدیل شود.

در این جلسه، که صبح امروز در سالن جلسات این شورا با حضور،انجمن های زیست محیطی،آب و تاسیسات،پیمانکاران عمرانی،هیئت امنای خضر زنده،رئیس کانون کارفرمایان استان،مدیر بهره برداری سد وحدت،فعالان مدنی،بازرس انجمن تخصصی راهنمایان گردشگری، دکتر مجید شاه اویسی خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی تالار گفتمان، عنوان جلسات مشاوره ای می باشد،که با اتکال به خداوند و همکاری دلسوزان مدیریت شهری، با موضوعات مختلف و حضور تمامی اقشار بعنوان تریبونی آزاد سر موضوعات عمران و خدمات شهری برگزار خواهد گردید.

وی با توجه به نمونه بارز پل عابر پیاده میدان آزادی گفت: اگر از شروع این طرح از همفکری و مشاوره مردم استفاده می شد.ممکن بود. طرح اجرا نمی شد یا با تغییر در طرح به اجرا در می آمد.

شاه اویسی با اشاره تغییر بازی های المپیاد شهرداری که هر ساله برگزار می گردد،گفت:این دوره شورای اسلامی شهر با توجه به تجربیات سال های گذشته و درخواست شهروندان مبنی بر،برگزاریبازی تخته نرد،که باتوجه به مشکلاتی که سد راه برگزاری این بازی فکری،محلی بود.با پیگیری های مکرر توانستیم برای اولین باردر ایران، با حمایت دستگاه های خدمات رسانبازی تخته نرد را به اجرا در آوریم.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج اذعان داشت:شرایط،ساختار و بروکراسی ادارات به نحوی است که برای انجام یک کار باید مدت زمان های بسیاری سپری شود تا شاید به سر انجام برسد.

مجید شاه اویسی به اشاره به تفرجگاه ها و امکان تاریخی و مذهبی شهر سنندج گفت:سد قشلاق هیچ جذبه ی را برای گردشگری ندارد،که آیا سد قشلاق فقط نقش تامین آب را دارد.

وی اضافه کرد:علی رغم اینکه سد قشلاق نتوانسته،به عنوان یک مکان گردشگری محسوب شود،متاسفانه در طول سالیان متوالی،بعنوان قربانگاه جوانان سنندجی تبدیل شده است.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات