تابستان، فصلی کم نظیر برای خانواده ها

تابستان، فصلی کم نظیر برای خانواده ها

تابستان، فصلی کم نظیر برای خانواده ها

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ضمن باین این مطلب افزود: سال ۹۷ سال رویدادهای خوی عمرانی و فرهنگی است و تلاش مجموعه شهرداری و حمایت های شورای شهر براساس سیاست گذاریهای صورت گرفته از ابتدای سال ایجاد فضای مفرح برای خانواده ها و افرایش انگیزه و نشاط در شهروندان و اجرای پروژه های کلان عمرانی بود .


شهردار خوی گفت: جشنواره پر شکوه و متفاوت آفتابگردان با تمامی بخش های پیش بینی شده توانست امسال بیشترین میزان تماشاگران برنامه های چند سال اخیر را به خود اختصاص دهد و همراهی شهروندان ف هنگ دوست خویی در این جشنواره شایسته قدردانی است .

اکبرزاده گفت: هنرمندان اقوام مختلف کشور در کنار هنرمندان توانمند خویی به اجرای برنامه های مختلف پرداختند و شهروندان عزیز خویی برنامه های متنوع، مفرح، پر نشاط و خاطر انگیزی را در طول دو هفته برگزاری جشنواره آفتابگردان مشاهده کردند .


وی تاکید کرد: جشن محلات با اجرای ۱۴ برنامه هنری در سطح پارکها و محلات خوی بویژه در مناطق کم برخوردار بصورت همزمان میزبان شهروندانی بود که در محلات شهر فرهنگی خوی به تماشای برنامه های هنری پیش بینی شده پرداختند و پیام های مختلف آموزش های شهروندی در کنار فضای شاد و مفرح و تاکید به صرفه جویی در مصرف انرژی برای شهروندان عزیز ارائه شد .


اکبرزاده همچنین گفت: فوتبال محلات خوی بزرگترین رویداد ورزش فوتبال خوی با ۶۵ تیم از محلات مختلف شهرستان خوی و بازی ۶۵۰ بازیکن روزهای بسیار پر هیجانی را خلق کرده و بیش از ۱۷۴ بازی فوتبال در طول یک ماه انجام شد .

وی اضافه کرد: حضور در نمایشگاه های گردشگری کشور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های کم نظیر فرهنگی و گردشگری خوی می باشد و بر همین اساس شهرداری خوی. ر طول برای حضور در نمایشگاه های ملی بسته های تبلیغی و ایلام انتشاراتی مختلفی را آماده سازی میکند .

شهردار خوی همچنین اضافه کرد: اولین نمایشگاه اقتصاد گردشگری کشور در مجموعه بزرگ ایران مال برگزار شد شهرداری خوی در این نمایشگاه به معرفی پتانسیل هاو ظرفیت های گردشگری و تاریخی در محصولات و سوغات خوی پرداخت .

وی گفت: این نمایشگاه به مدت ۵ روز در مجموعه ایران مال برگزار شد و چاپ جدید کتاب راهنمای گردشگری خوی به همراه راهنمای گردشگری و برخی دیگر از اقلام انتشاراتی ویژه معرفی شهر خوی در این نمایشگاه توزیع شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات