تاثیر بسزای شهرداری‌ها در پویایی شهر و نشاط شهروندان

تاثیر بسزای شهرداری‌ها در پویایی شهر و نشاط شهروندان

تاثیر بسزای شهرداری‌ها در پویایی شهر و نشاط شهروندان

فرماندار مشهد مقدس در جلسه با شهردار و مسوولان شهرداری منطقه ۴ شهرداری‌ها را در پویایی شهر و نشاط شهروندان بسیار تاثیرگذار دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمدعلی موهبتی گفت: همکاری و تعامل سازمان‌ها با ایجاد نگاه و باوری واحد، بستر را برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و هماهنگ‌تر به مردم ایجاد خواهد کرد.
وی اظهار کرد: کمربند شمالی مشهد زمانی می‌توانند نقش مفیدی برای شهروندان ایفا کند که راه‌های دسترسی آن به شهر ایجاد گردد.
موهبتی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در پویایی و سرزندگی شهر و نشاط و شادابی شهروندان تاثیر بسزایی دارند و باید در ایجاد شادی و نشاط و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان همیشه فعال باشند.
فرماندار مشهد مقدس منطقه ۴ مشهد را محدوده‌ای استراتژیک در شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری‌های مناطق حاشیه شهر شهرداری‌های فعال و پرکاری هستند و از مناطق ویژه شهرداری محسوب می‌شوند که باید مورد حمایت قرار گیرند تا انتظارات شهروندان در این محدوده‌ها تامین گردد.
موهبتی یادآور شد: برای مقابله با افزایش رشد حاشیه نشینی باید راهکارهای اصولی و نقشه راهی تعیین شود تا مانع گسترش حاشیه به شهر مقدس مشهد شود.
وی اظهار کرد: اقدامات مشترک در این محدوده باید با حضور تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و با هماهنگی و نظارت شهرداری انجام شود.
اراضی راه‌آهن مشکلاتی را برای رونق منطقه ۴ ایجاد کرده است
شهردار منطقه ۴ مشهد نیز در این جلسه محدوده خدماتی شهرداری این منطقه را معرفی کرد و بیان داشت: یکی از مشکلات این منطقه اراضی راه‌آهن با حدود ۵۰ هکتار وسعت حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام و تقاطع مجلسی در بولوار طبرسی جنوبی است که موجب گسست منطقه از بارگاه منور رضوی شده و مشکلاتی را برای رونق این منطقه ایجاد کرده است.
غلامرضا غلامی در پایان گفت: کمربند شمالی به منطقه ۴ مشهد به صورت ایمن متصل نشده و امکان دسترسی ایمن برای شهروندان ایجاد نگردیده است و اتصال ایمن این مسیر به بولوارهای پنجتن و طبرسی شمالی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات