مسکن در پرند متری ۵۵۰ تا ۸۵۰ هزار تومان/ خانه خالی در پرند نداریم

مسکن در پرند متری ۵۵۰ تا ۸۵۰ هزار تومان/ خانه خالی در پرند نداریم

www.bananews.irمدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه اغلب کارگران پروژه‌های مسکن مهر در این شهر زندگی می‌کنند و هم‌اکنون در این شهر واحد خالی برای اجاره وجود ندارد، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی را در این شهر بین ۵۵۰ تا ۸۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سعید صابونی ، محدوده تحت تملک شهر جدید پرند را ۱۷ هزار هکتار عنوان کرد و گفت: از این میزان ۹ هزار و ۱۰۰ هکتار محدوده خدماتی شهر است که تا کنون ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار تحت ساخت وساز قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: براساس طرح جامع تا سال ۱۴۰۴ باید حدود ۷۰۰ هزار نفر در ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ساکن شوند که تاکنون ۱۵ هزار واحد در این شهر ساخته شده است.

مدیرعامل شهرجدید پرند افزود: براساس طرح جامع امکان ساخت ۲۲۵ هزار واحد مسکونی در شهر جدید وجود دارد که بستگی به تامین خدمات این شهر دارد، زیرا دستگاه های خدمات آب، برق و گاز نمی توانند این پروژه ها را تکمیل کنند.

صابونی ساخت و ساز در این شهر را براساس سیاست وزارت مسکن وشهرسازی عنوان کرد و افزود: از برنامه های آینده وزارت مسکن برای ساخت و ساز در پرند اطلاعی ندارم اما براساس طرح جامع تا ۲۲۵ هزار واحد امکان ساخت وساز در این شهر وجود دارد.

وی از پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر نام برد و گفت: هم اکنون اغلب کارگران در واحدهای مسکونی پرند ساکن شده اند؛ به همین جهت واحدهای خالی زیادی در این شهر نیست، ضمن آنکه ساخت و ساز در این شهر منجربه اشتغالزایی ۳۵ هزار نفر شده است.

وی در خصوص تعیین قیمت واحدهای مسکونی در پرند گفت: قیمت واحدهای مسکونی در پرند متفاوت است به طوریکه فاز ۲ این شهر که از امکانات بیشتر و تراکم پایین بهره می برد به نسبت دیگر مناطق گران تر به فروش می رسد. صابونی قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این شهر را از ۵۵۰ تا ۸۵۰ هزار تومان ذکر کرد.

 

    نظرات