تقاضای سفر با اتوبوس بعد از هدفمندی ۳۰ درصد افزایش می یابد

تقاضای سفر با اتوبوس بعد از هدفمندی ۳۰ درصد افزایش می یابد

www.BanaNews.irمدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد گفت: برای جوابگویی به این افزایش تقاضای سفر با اتوبوس باید حداقل دو هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان افزوده شود.

به گزارش بنانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، پیمان سنندجی افزود: در حال حاضر حدود هفت هزار دستگاه اتوبوس در شهر تهران فعال هستند که با افزایش تعداد مسافران همزمان با هدفمند سازی یارانه ها حداقل باید دو هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان افزوده شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با بیان اینکه اتوبوس نقش قابل توجهی را در سفرهای شهری و جابه جایی مسافران در سطح شهر دارد گفت: روزانه بیش از چهار میلیون سفر درون شهری توسط اتوبوسها در شهر تهران انجام می شود صورت می گیرد که بخش قابل توجهی از این جابه جایی ها توسط خطوط BRT محقق می شود.

وی افزود: خطوط تندور می توانند به عنوان ستون و محور اصلی در سفرهای شهری بعد از هدفمندی یارانه ها نقش آفرین باشند که برای ارتقا خدمات رسانی در این خطوط و افزایش میزان جابه جایی ها نیازمند ورود اتوبوس جدید دوکابین هستیم.

سنندجی ادامه داد: شهرداری تهران برای خرید اتوبوسهای جدید دو کابین قرار دادهایی را منعقد کرده و تا پایان سال تعدادی از این اتوبوسها به ناوگان حمل و نقل شهری وارد می شود.

 

 

 

    نظرات