آغاز طرح اعطای ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای غیرحضوری من کارت

آغاز طرح اعطای ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای غیرحضوری من کارت

آغاز طرح اعطای ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای غیرحضوری من کارت

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آغاز اجرای طرح اعطای ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای غیر حضوری من کارت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان در برنامه زنده رادیویی "شهرما" که به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با مشارکت صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه و پخش می‌شود، با اعلام این خبر افزود: ۲۰۰ نقطه از شهر مشهد به دستگاه‌های خودشارژ مجهز شده تا مردم بتوانند ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته برای شارژ الکترونیکی مشهدکارت‌های خود اقدام نمایند.
وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و فرهنگسازی بیشتر شارژ الکترونیکی کارت‌های شهروندی و براساس مصوبه شورای شهر مشهد، ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژ‌های مشهد کارت شهروندان از طریق دستگاه‌های خودشارژ تعلق می‌گیرد که این طرح از امروز، اول مهرماه ۹۷ اجرایی می‌شود.
رجاییان خاطرنشان ساخت: برای اطلاع‌رسانی اجرای این طرح، بروشورهایی تهیه و در مدارس سطح شهر پخش می‌شود. همچنین در ایستگاه‌های پرتردد نیز، افرادی برای راهنمایی چگونگی استفاده شهروندان از دستگاه‌های خودشارژ گمارده شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کم کم تعداد دستگاه‌های خودشارژ در سطح شهر افزایش خواهد یافت، گفت: از این پس و به مدت ۶ ماه، شهروندانی که به هر مبلغی من کارت‌های خود را از طریق دستگاه‌های خودشارژ، شارژ نمایند ۵ درصد شارژ بیشتر هدیه خواهند گرفت.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات