صدور قبض عوارض نوسازی و عمران شهریِ شِش میلیارد تومانی در مشهد/ بدهیِ  ...

صدور قبض عوارض نوسازی و عمران شهریِ شِش میلیارد تومانی در مشهد/ بدهیِ ...

صدور قبض عوارض نوسازی و عمران شهریِ شِش میلیارد تومانی در مشهد/ بدهیِ بالاتر از یک میلیون تومانِ ۳۰۶۵۱ شهروند به شهرداری

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از صدور قبض بدهی عوارض نوسازی و عمران شهری شش میلیارد تومانی برای یکی از دستگاه‌های شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی با اعلام این خبر افزود: بدهکاران عمده شهرداری در حوزه عوارض نوسازی که بدهی بالغ بر یک میلیون تومان دارند و در این دوره برای آنها قبض بدهی عوارض نوسازی صادر شده، ۳۰ هزار و ۶۵۱ مورد می‌باشند.
وی ادامه داد: پنجاه درصد مجموع مطالبات معوقه شهرداری در حوزه عوارض نوسازی یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان متعلق به این مالکان است.
برهانی با اشاره به اینکه متوسط بدهی معوقه برای بدهکاران غیرعمده که بدهی کمتر از یک میلیون تومان دارند، در حدود ۳۵ هزار تومان می‌باشد، خاطرنشان ساخت: بالاترین قبض صادره بابت بدهی معوقه عوارض نوسازی برای سال‌های ۱۳۸۲ تا پایان سال ۱۳۹۶، برای ملکی با متراژ زمین در حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع و زیر بنای در حدود ۱۳۰ هزار مترمربع و حدود ۶ میلیارد تومان می‌باشد که متعلق به یکی از دستگاه‌هاست.
وی تقاضا کرد: شهروندان با پرداخت به موقع این قبوض، شهرداری را در کسب درآمدهای پایدار برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، یاری نمایند.
مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد گفت: شهروندان در صورتی که بدهی بابت پروانه، پایانکار، انتقال و... به شهرداری مشهد نداشته باشند، امکان تقسیط قبوض عوارض آنها تا پایان سال جاری وجود دارد، زیرا هرگونه پاسخگویی در این حوزه، منوط به تصفیه حساب کامل دیگر بدهی‌ها با شهرداری است.
احمد پورمنفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات