والدین تنها از سرویس‌های مجوزدار برای دانش آموزان استفاده کنند/ نظارت  ...

والدین تنها از سرویس‌های مجوزدار برای دانش آموزان استفاده کنند/ نظارت ...

والدین تنها از سرویس‌های مجوزدار برای دانش آموزان استفاده کنند/ نظارت ۱۰۰ بازرس بر عملکرد سرویس‌های مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد سرویس مدارس از نظارت ۱۰۰ بازرس بر نحوه خدمات‌رسانی سرویس‌های مدارس خبر داد و گفت: شهروندان تنها از خودروهایی که دارای برچسب و کارت سرویس مدارس هستند، استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، سید مهدی علوی‌مقدم صبح امروز در برنامه رادیویی "شهرما" که با مشارکت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از صدای خراسان رضوی پخش شد، افزود: هر ساله همزمان با بازگشایی مدرسه‌ها ساماندهی سرویس‌های مدارس یکی از مباحث مهم است لذا قبل از آغاز سال تحصیلی با همکاری آموزش وپرورش و پلیس راهور برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام گرفت.
وی اضافه کرد: سال تحصیلی جدید ۸ هزار خودرو به ۸۰ هزار دانش‌آموز در ۱۰۰۰ مدرسه در قالب ۱۹هزار سرویس روزانه خدمات‌دهی می‌کنند .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: سرویس مدارس از حساسیت خاصی برخوردارند به همین دلیل سیستم نظارتی دقیقی با استفاده از ۱۰۰ بازرس و ۴۱ اکیپ خودرویی روزانه بر عملکرد سرویس‌های مدرسه نظارت خواهند کرد اما با این وجود نیاز است که والدین نیز نحوه خدمات‌رسانی را کنترل کنند و تنها از خودروهایی که دارای برچسب و کارت ویژه سرویس مدارس هستند، استفاده کنند.
علوی‌مقدم با اشاره به اینکه رانندگان سرویس‌های مجاز مدرسه با بررسی‌های انجام شده گواهی صحت سلامت دریافت کرده‌اند، گفت: همچنین رانندگان گواهی عدم سوپیشینه نیز دریافت کرده و سلامت راننده و خودرو نیز بررسی و تایید شده است .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت بروز مشکل و یا انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۵۵۰ بازرسی سازمان تماس بگیرند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات