چهل و نهمین جلسه شورای شهر انزلی برگزار شد

امیر احمدی فرد در ابتدا با تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و درگذشت مرحوم فرشید پورباقر از پرسنل خوب شهرداری که در حال انجام وظیفه در حادثه رانندگی فوت شد و همچنین گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شیرزنان و دلیرمردان کشورمان و سلام و درود بر شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، حادثه تلخ و جانگداز شهادت جمعی از مردم کشورمان در عملیات تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد و گفت : تروریست ها بدانند که جواب این رفتارهای شیطان صفتانه که به کودک کالسکه نشین و جانباز ویلچر نشین هم رحم نمی کنند بسیار سخت و دندان شکن خواهد بود.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت آغاز ماه بهار تعلیم و تربیت اعلام کرد: با شروع ماه مهر سامانه ارتباط مردم با شورا را راه اندازی کردیم تا مردم بتوانند با مراجعه به سایت شورای شهر انزلی www.anzalishora.ir و ورود به این سامانه به راحتی مشکلات خود را مطرح کنند و همکاران ما در شورا و شهرداری در همین سامانه پاسخگوی شهروندان عزیزمان هستند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم روزی برسد که در کشورمان هیچ کودک نیازمندی نداشته باشیم گفت :
تشکر می کنم از کسانی که طرح جمع آوری لوازم تحریر برای کودکان نیازمند را تحت عنوان طرح ۹ و در ۹ هفته اجرا کردند و باعث شدند برخی از کودکان نیازمندمان مشکلاتشان رفع شود.

رئیس شورای شهر انزلی با تشکر از تلاش های پلیس راهور اعلام کرد : با توجه به بازگشایی مدارس از امروز شاهد ترافیک سنگینی در شهر خواهیم بود و از مردم خواهش می کنیم به جای استفاده از اتومبیل های شخصی از ناوگان عمومی استفاده کنند البته قبول داریم به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانستیم به نوسازی ناوگان عمومی خود بپردازیم.

رئیس شورای شهر انزلی گفت : از شهردار و مسئولین شهرداری خواهش می کنم در دادن مجوز های حفاری در مکان هایی که مرکز آموزشی قرار دارد حساسیت های بیشتری داشته باشند و این حفاری ها به گونه ای نباشد که دانش آموزان ما به مشکل بخوردند و همچنین خواهش دارم به نظافت محدوده مدارس نگاه ویژه ای شود.

امیر احمدی فرد با تشکر از مسئولین شهری و شورای تامین جهت برگزاری مسابقه فوتبال ملوان و سپیدرود گفت : با توجه به شرایط استادیوم مسئولین شهری تمام تلاش خود را برای بهسازی استادیوم جهت برگزاری مسابقه فوتبال دوتیم ملوان و سپیدرود انجام دادند.
وی ادامه داد : به نوامیس مردم انزلی توهین شده، مردمی که مقام معظم رهبری آن ها را قهرمان خطاب کردهاست و ما در شورای شهر انزلی از بیانیه ی امام جمعه محترم شهرستان حمایت می کنیم و از مراجع قضایی تقاضا داریم به افرادی که با در آوردن لباس هایشان در خیابان های خالی به نوامیس مردم انزلی توهین کردند رسیدگی کنند.

احمدی فرد افزود : در جلسه شورای تامین استان درخواست کردم که از ورود لیدر هتاک سپیدرود به ورزشگاه جلوگیری شود اما با توجه به این که در این جلسه این موضوع صورت جلسه شد متاسفانه این لیدر در ورزشگاه ورود کرد.

رئیس شورای شهر انزلی ادامه داد : از مدیریت یگان ویژه راضی نیستیم چرا که فقط حامی تماشگران تیم میهمان بودند و این تماشاگران به راحتی هتاکی و سنگ پرانی کردند، البته هتاکی و سنگ پرانی از هر سو باشد را محکوم می کنیم و با هر شخصی در هرجایگاهی توقع داریم برخورد شود.
.

احمدی فرد در خصوص درخواست سرمایه گذاری هپی لند در شهر انزلی گفت: باید به سمت جذب سرمایه گذار برویم و در این موضوع شکی نیست و برای این کار باید موانع جذب سرمایه گذار را رفع کنیم، همچنین در این سرمایه گذاری ها دغدغه ما بیشتر بحث درآمد های پایدار برای شهرمان هست و در این شرایط که روز به روز درآمد های شهرداری و کمک های دولتی کاهش می یابد ما می خواهیم برای شهرداری درآمد پایدار داشته باشیم.

وی در آخر تاکید کرد : در شورای پنجم خط قرمز ما مسائل مالی است و از حسابرسان محترم درخواست داریم که چه در خصوص شهرداری که ما انتخاب کردیم و چه درخصوص شهرداران ادوار گذشته شفافیت مالی صورت بگیرد و انحرافات مالی مشخص شود و ما همین گزارش را برای استان ارسال می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بندر انزلی

    منبع خبر

    شورای شهر بندر انزلی

    شورای شهر بندر انزلی یک شورای شهر در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات