تداوم شیب کاهش سهم شهرداری از عوارض مالیات بر ارزش افزوده

تداوم شیب کاهش سهم شهرداری از عوارض مالیات بر ارزش افزوده

تداوم شیب کاهش سهم شهرداری از عوارض مالیات بر ارزش افزوده

مهندس سید "مهدی حسینی" شهردار ساوه در گفت و گو با نارستان از تداوم شیب کاهش سهم شهرداری از عوارض مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: سهم ساوه از ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سه ماه نخست سال گذشته به ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سه ماه سالجاری کاهش یافته که این رقم با کاهش حدود ۲۱ درصدی همراه بوده است .

وی ادامه داد: سال گذشته شهرداری ساوه به دلیل اجرای قانون برنامه ششم توسعه با کاهش درآمد متاثر از قانون دریافت مالیات از محل ارزش افزوده مواجه و بحران مالی در مجموعه مدیریت شهری و شهر ساوه پدیدار شد .

مهندس حسینی افزود: با وجود این شرایط مدیریت بحران جزو اولویتهای مجموعه مدیریت شهری ساوه قرار گرفت و با برگزاری جلسات تخصصی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود اقدامات لازم برای مدیریت بحران بوجود آمده، صورت گرفت زیرا هر گونه کوتاهی ممکن بود که تبعات سنگین و جبران ناپذیری را به شهرداری و شهر ساوه وارد کند .

وی گفت: براساس آمار و ارقام موجود، بودجه ۲۰۹ میلیاردی شهرداری ساوه در سال گذشته به دلیل قطع در آمد شهرداری از محل ارزش افزوده به ۱۲۰ میلیارد تومان اصلاح شد و به عبارتی پارسال ۹۰ میلیارد تومان کاهش درآمد صورت گرفت که این موضوع ضایعه بزرگی برای حوزه مدیریت شهری ساوه بوده است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساوه

    منبع خبر

    شهرداری ساوه

    شهرداری ساوه

    شهرداری ساوه یک شهرداری در شهر ساوه می باشد

      نظرات