طیف بندی های سیاسی در جبهه های نبرد معنایی نداشت

طیف بندی های سیاسی در جبهه های نبرد معنایی نداشت

طیف بندی های سیاسی در جبهه های نبرد معنایی نداشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدحسین ودیعی همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام و ایثارگران اظهارکرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری جانفشانی مردانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و امام راحل داشتند.
وی با بیان این که هیچ شهیدی برای منافع جناح خاص به میدان نرفته و فضای جنگ نباید تحریف شود، ادامه داد: دفاع مقدس متعلق به همه است و همگان باید از این گنجینه برخوردار باشند.
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر این که دفاع مقدس به ما آموخت که باید برای حراست از عقیده، آزادی و وطن جان داد، متذکرشد: دفاع مقدس هیچگاه کهنه نمی شود ولی باید مفاهیم جدیدی را برای همزبانی با نسل جدید مطرح و این فرهنگ را منتقل کنیم.
وی همبستگی اجتماعی را لازمه جامعه پویا و زنده دانست و بیان کرد: شهدا با روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در راه رسیدن به آرمان های والای خود از گرانبهاترین کالای هستی که بسیار ارزشمند است گذشتند.
ودیعی که جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس است درباره فعالیتهای خود در دوره پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: درآن دوران به عنوان دانش آموز۱۳ ساله در راهپیمایی ها حضور می یافتم و عکس ها و پلاکاردهایی را حمل میکردیم که بر روی آن خواسته و آروزی مردم یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نقش بسته بود.
وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار کوچک مردم تمام تلاش خود را برای زنده نگاه داشتن آرمان های شهدا به کار خواهد گرفت افزود: وظیفه تکریم شهدا و خانواده آنها بر عهده همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا این امر درحقیقت ارزش گذاری برای خود و نشانه قدرشناسی ما در قبال ایثارگری آنهاست.
رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: با شناخت راه شهدا و آرمانهای آنها و گام برداشتن در این مسیر خون آنها پایمال نخواهد شد و به اهداف آنها نزدیک تر خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: نبودن فاصله بین فرمانده و نیروی عادی، وجود فرهنگ والای ایثارگری، نبود جناح بندی های سیاسی و گروهی و همراهی و وحدت کلمه از دیگر نکات بارز سال های دفاع مقدس بود که باید پاس نگهداشته شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات