شهرداری تنها باشگاه تبریزی دارای سهمیه لیگ برتری بسکتبال و والیبال

شهرداری تنها باشگاه تبریزی دارای سهمیه لیگ برتری بسکتبال و والیبال

به گزارش شهریار، به دنبال انتشار خبری مبنی بر تیمداری باشگاه تراکتورسازی در رشته های بسکتبال و والیبال، موسوی مدیر روابط عمومی این باشگاه این موضوع را رد کرد و گفت: موضوع تیمداری باشگاه تراکتورسازی در بسکتبال و والیبال صحت ندارد و اگر قرار بر چنین چیزی باشد، ابتدا باید در هیئت مدیرع باشگاه مطرح شود.

وی ادامه داد: این پیشنهادی بود که یکی از نمایندگان محترم تبریز در مجلس شورای اسلامی داد بود ولی برای تیمداری در رشته ای دیگر، حتما باید در هیئت مدیره مطرح شود تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

موسوی گفت: امسال برای تیمداری در دیگر رشته ها، چیزی به ما ابلاغ نشده و تا جائیکه من اطلاع دارم، آقای زنوزی مالک باشگاه هم فعلا چنین قصدی ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی در این خصوص اظهار نظر کرده است که علیرضا اسدی مدیرعامل و عباس الیاسی عضو هیئت مدیره باشگاه در این خصوص پاسخگو نبودند.

گفتنی است روز گذشته محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مصاحبه ای مبنی بر تیمداری باشگاه تراکتورسازی در رشته های بسکتبال و والیبال برای سال آینده انجام داده بود.

با کم شدن احتمال تیمداری تراکتورسازی در بسکتبال و والیبال، شهرداری تبریز همچنان تنها باشگاه تبریزی است که امتیاز لیگ برتری بسکتبال و والیبال را دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات