جدایی سرمربی و چهار بازیکن از تیم بسکتبال شهرداری تبریز

جدایی سرمربی و چهار بازیکن از تیم بسکتبال شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، به دنبال نامشخص بودن تکلیف حضور تیم شهرداری تبریز در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، چهار بازیکن از این تیم جدا شدند.

روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، آرن داودی و سجاد پذیرفته بازیکن بومی شهرداری تبریز نفراتی هستند که از این تیم جدا شده و به تیم های دیگر پیوسته اند.

بر این اساس روزبه ارغوان پس از جدایی از شهرداری تبریز، به تیم شیمیدر ملحق شده و اصغر کاردوست نیز به تیم پتروشیمی پیوسته است. آرن داودی نیز اکنون با دو باشگاه دیگر مذاکره می کند و احتمال اینکه فصل جدید را با پیراهن نفت بازی کند، زیاد است.

در این میان جدایی سجاد پذیرفته جوان اول بسکتبال استان از تیم شهرداری تبریز موجب نگرانی جامعه بسکتبال شده است. پذیرفته فصل گذشته سهم بسزایی در قهرمانی تبریزی ها داشت و بخش زیادی از شور و نشاط هواداران حاضر در سالن شهید توانا بخاطر حضور و نمایش دیدنی این بازیکن جوان بود.

علاوه بر این بازیکنان، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز که برای اولین بار در تاریخ بسکتبال و در زمان مدیریت علیرضا رحیمی در سازمان ورزش شهرداری تبریز، تیمی از این شهر را قهرمان لیگ برتر کشور کرد، از تیم شهرداری جدا شده و با قراردادی رسمی به پتروشیمی پیوسته و جانشین شاهین طبع شده است.

با این شرایط به نظر می رسد تکلیف تیم بسکتبال شهرداری تبریز باید هرچه زودتر مشخص شود تا مدافع عنوان قهرمانی و یکی از دو نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی، داشته های خود را بیش از این از دست ندهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات