دفاع مقدس را یک جریان خاص اداره نکرد

دفاع مقدس را یک جریان خاص اداره نکرد

دفاع مقدس را یک جریان خاص اداره نکرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمضان علی فیضی در ارتباط با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این روزها یادآور ایام دفاع مقدس و آغاز ۸ سال جنگی تحمیلی است، دفاعی که با مشارکت همگانی مردم و نه یک جریان خاص انجام شد.
وی بابیان اینکه دفاع مقدس را یک جریان و نگرش خاص اداره نکردند، افزود: اگر یک عده بخواهند ۸ سال جنگی تحمیلی را به نام خود ثبت کنند درواقع جفا به‌حق شهیدان و رزمندگان  کرده‌اند زیرا در آن ایام از همه اقشار مردم در جنگ حضور داشتند.
رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اگر امروز بخواهیم کشور ما به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کند باید در همه عرصه‌ها از تمام نحله‌های فکری استفاده شود.
فیضی تصریح کرد: اینکه عده‌ای القا می‌کنند که جریان اصلاحات و یا اعضای پارلمان شهری مشهد با ارزش‌های انقلابی ارتباطی ندارند، این‌ها یک بی‌انصافی بزرگ است زیرا اکثر اعضای شورای اسلامی شهر از ایثارگران و یا خانواده‌های ایثارگر هستند و من هیچ نسبتی بین این تهمت‌هایی که زده می‌شود، نمی‌بینم.
رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار در پایان اظهار کرد: ما به درستکاری و صداقت معتقد هستیم و شورای پنجم شورایی پرافتخار، ارزش‌گرا، انقلابی و ایثارگر است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات