حیف است تیم والیبال مشهد در لیگ کشوری حضور نداشته باشد

حیف است تیم والیبال مشهد در لیگ کشوری حضور نداشته باشد

حیف است تیم والیبال مشهد در لیگ کشوری حضور نداشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در حاشیه سی‌وششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدیم نه تنها در بحث ورزش بلکه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و سایر حوزه‌ها نباید نقش تصدی‌گری داشته‌باشیم.

وی با بیان اینکه به عقیده من تیم داری نقش تصدی‌گری را برای ما به‌وجود می‌آورد و تا جایی که می‌شود باید از تصدی‌گری پرهیز کنیم، افزود: باوجود اینکه بعضی اوقات، از روی ناچار باید به عنوان متصدی وارد کار ‌شویم اما به طور کلی باید اصل را بر پرهیز از تصدی‌گری قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه حدود ۲ سال است که در سوپر لیگ برتر والیبال کشور، تیمی از مشهد حضور ندارد، گفت: ورزش والیبال، ورزشی کم حاشیه بوده و در مشهد طرفداران بی‌شماری دارد و می‌تواند ظرفیت اجتماعی خوبی برای این شهر به‌وجود بیاورد.

اصولی ادامه داد: جایگاه تیم والیبال مشهد در آخرین حضور در سوپر لیگ والیبال کشور، قابل توجه و قابل اعتنا بود به طوریکه از درون این تیم شاهد حضور افراد در تیم ملی والیبال بودیم.

اصولی خاطرنشان کرد: از آنجا که احساس کردیم حیف است تیم والیبال مشهد در لیگ کشوری حضور نداشته باشد، جلساتی برای هم‌فکری، همدلی و همراهی برگزار شد که در نهایت با جلب مشارکت موسسه فرهنگی شهرآرا، بخشی از نیاز مالی این تیم برای ورود به این دوره از مسابقات تامین شد.

وی گفت: در سایر بخش‌ها هم به دنبال دیگر فعالان در حوزه های علاقه‌مند و اقتصادی می‌رویم تا موضوعات اسپانسری و اداره این تیم را برعهده بگیرند.

وی اضافه کرد: به عنوان اعضای شورای شهر، خود را متولی امور شهر می‌دانیم و از ابتدا هم گفته‌ایم که شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری. در واقع به عنوان معتمدین و منتخبین مردم وظیفه خود می‌دانیم که در حوزه های مختلف ورود کنیم و از جایگاهی که مردم به ما داده‌اند و در آن قرار داریم، به عنوان ابزاری برای مذاکره با بخش های مختلف تاثیرگذار استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: امیدواریم موضوعات به گونه پیش برود که به نفع مردم باشد و آن چیزی که مطلوب جوانان است در فضای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر رخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از گفتگو با سرمایه گذاران برای مشارکت در امور ورزشی و اجتماعی خبر داد و گفت: امیدواریم تیم والیبال مشهد در این دوره از رقابت های لیگ برتر والیبال عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: جبار قوچان‌نژاد از جمله ظرفیت ها و ذخیره های خوب ورزش خراسان رضوی بوده که در سطح ملی و بین‌المللی چهره‌ای شناخته شده است و با محوریت ایشان کارهای تیم والیبال را پیش خواهیم برد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات