هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در دوره پنجم

هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در دوره پنجم

به گزارش روابط عمومی شهرداری  قائم شهرهشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در دوره پنجم با حضور رئیس و اعضای شورا و اصحاب رسانه در محل شورا برگزار شد.



مهندس  صالح‌زاده  رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر در ابتدای جلسه ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، جنایت روز گذشته  اشرار به سرکردگی اسرائیل و آمریکا در استان خوزستان را سخت محکوم کرد و گفت: این اشرار حتی به کودکان و زنان هم رحم نکردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه زباله‌های عفونی و مدفون و امحا کردن آن پیمانکاری مشخص شد و ساختمانی در حال تاسیس است، اظهار کرد: قرار است این پیمانکار بتواند زباله‌های عفونی مراکز درمانی و پزشکی را مدفون و امحا کند.
ایشان  تصریح کرد: ظرف ۲ ماه آینده این مرکز افتتاح می‌شود تا مراکز پزشکی و وابسته به نظام پزشکی زباله‌های عفونی خود را بدون شیرابه تحویل شرکت پیمانکار دهند تا امحا شود.
مهندس صالح‌زاده در ادامه افزود: در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های ملی که صورت گرفت قرار است یک خط رفت و آمد و حمل بار درون شهری بین شهرهای ساری ، قائم‌شهر ، بابل و آمل به‌صورت تراموای برقی تعبیه شود که اعتبارات آن از بودجه ملی است و در شهرستان ساری بسترسازی‌های لازم انجام می‌شود.

محمد علی شیرسوار دیگر عضو شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه به زیباسازی و چیدمان مبلمان شهری در ایام محرم که اصلاً زیبنده این ایام و شهرمان نیست نقد دارم، اظهار کرد: در فضاسازی‌های امسال دیده شد شرکت‌ها و مغازه‌ها تبلیغات خود را انجام دادند و در گوشه‌ای از تابلوهایی که برای معرفی خدمات و کالاهای خود نصب کردند، اشاره‌ای هم به مراسم عزاداری کردند.

وی افزود: نقد دومم مربوط به هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس است که فضا سازی و مبلمان شهری برای این مناسبت‌ها انجام نشد و همچنین اتفاقاتی که در مناطق شهرداری صورت می‌گیرد اصلاً زیبنده و شایسته مردم نیست و بهتر است مناطق یک و دو به نواحی تبدیل شوند.

وی در پایان گفت: با این منطقه‌بندی سفره کارکنان ما در حقوق و مزایا کوچک‌تر شده است و پرسنل ما در واحدهای خدمات شهری از منزلت کمتری در معیشت و شغلشان بهره‌منده هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قائم شهر

    منبع خبر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر یک شهرداری در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات