دیدار مدیر منطقه ۵ شهرداری اهواز با خانواده شهید مدافع حرم سید فاضل موسوی

دیدار مدیر منطقه ۵ شهرداری اهواز با خانواده شهید مدافع حرم سید فاضل موسوی

به مناسبت هفته دفاع مقدس رمضان سواری مدیر منطقه ۵ با خانواده شهید مدافع حرم سید فاضل (مهدی) موسوی امین( ابوریحانه) در شهرک رزمندگان دیدار کرد .
به گزارش امور ارتباطات به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، رمضان سواری مدیر منطقه ۵ به همراه حجت الاسلام طباطبایی امام جماعت شهرداری، علی چلداوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه و امور ارتباطات با حضور در منزل پدری شهید موسوی امین دیدار و یاد وخاطره شهید را گرامی داشته و برای روح آن شهید والا مقام فاتحه قرائت نمودند .
رمضان سواری دراین دیدار صمیمی اظهار داشت : خانواده شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و ما در مقابل خون شهدا مسئولیم و باید از این میراث بزرگی که امام و شهدا برایمان به یادگار گذاشته اند به خوبی صیانت کنیم .
وی دیدار با خانواده شهدا را یک افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت به شهروندان دانست.
حجت الاسلام طباطبایی نیز درادامه گفت: در بازدید های انجام شده از خانواده شهدا صبر وشکیبایی که خداوند متعال به آنان عطا فرموده مشهود بود و این خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از حریم ولایت کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند .‎
دراین دیدار صمیمی که پدر بزرگوار، برادران و فرزند شهید موسوی حضور داشتند هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی شهرداری منطقه ۵ به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد . ‎

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات