نصب تابلو پل ولایت از سمت منطقه سه

نصب تابلو پل ولایت از سمت منطقه سه

شهرداری منطقه سه اهواز کار ساخت و نصب تابلو با نام پل ولایت و مسیر شهیدان خادمان سیدالشهدا را به انجام رساند .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه مجتبی یوسفی مدیر منطقه با بیان این خبرگفت: در ادامه اقدامات و فعالیت گسترده شهرداری منطقه سه در آماده سازی و         محوطه سازی لوپ و رمپ های اطراف پل ولایت و عملیات وسیع خاکبرداری و تسطیح آن، کارساخت و نصب دو عدد تابلوی بزرگ نام پل و مسیر شهیدان خادم سیدالشهداء از سمت ورودی های این منطقه از شهرداری نصب و جانمایی شد.
وی ادامه داد و گفت: عملیات یادشده یکی از مهمترین و بزرگترین اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه است که با بکارگیری تمامی امکانات و دستگاهها و همچنین با نظارت شبانه روزی در حال اتمام است .
یوسفی عنوان کرد: در این اقدام تا کنون بیش از ۲۲ هزار مترمربع خاکبرداری و خاکریزی صورت گرفته است و مراحل پایانی آن درحال انجام است.

همچنین کار لوله گذاری آب خام و اجرای فضای سبز این محدوده از بلوار نفت و بلوار بسیج  در حال انجام است و در اطراف قوس های این پل نیز توسط عوامل فضای سبز این منطقه در حال تکمیل است .

گفتنی است در این عملیات با تعامل و پیگیری های مدیریت منطقه، ارگان ها و ادارات دیگری از جمله شرکت ملی نفت و ارتش همکاری گسترده ای در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین برای جمع آوری نخاله ها و تسطیح اراضی آن داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات