برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی

برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تشریح کرد:


برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی را تشریح کرد.
علی عسکری گفت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا با نثار گل، تجلیل از فرزندان شهدا و بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در روز هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی است.
وی برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان، بازنشستگان و خانواده‌ی آتش‌نشانان به‌همراه اعطای درجه به آتش‌نشانان را از دیگر برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این روز برشمرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، رژه خودرویی و موتوری ناوگان سازمان آتش‌نشانی از محل دفتر مرکزی این سازمان تا گلزار شهدا و اهدای خون توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را از دیگر برنامه‌های هفتم مهرماه دانست و گفت: دیدار مسئولان و پرسنل سازمان آتش‌نشانی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و شرکت آتش‌نشانان در نماز جمعه، برگزاری ورزش صبحگاهی با همکاری هیات ورزش‌های همگانی، صعود تیم کوه‌نوردی و هم‌چنین برگزاری مسابقات ورزشی آتش‌نشانان در راستای حفظ آمادگی پرسنل، از دیگر برنامه‌های هفتم مهرماه این سازمان است.
عسکری نصب بیلبورد در سطح شهر و سردر ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تهیه و توزیع بروشور و تراکت جهت بالا بردن سطح اطلاعات شهروندان و ترویج فرهنگ ایمنی در بین شهروندان را از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی بیان کرد.
وی به هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی، آموزش‌های آتش‌نشانی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان افزود: طی هماهنگی با اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان نمونه‌ی شهرداری‌های استان به‌همراه ارائه‌ی آموزش‌های آتش نشانی و ایمنی برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات