حضور آتش‌نشانان در منزل شهید نظری در آستانه هفتم مهر

حضور آتش‌نشانان در منزل شهید نظری در آستانه هفتم مهر

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اراک؛ رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک و جمعی از آتش‌نشانان به اتفاق رییس حوزه دفتر شهردار اراک در منزل خانواده شهید آتش‌نشان رضا نظری حضور یافتند.

در آستانه فرا رسیدن هفتم مهرماه، «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک و جمعی از پرسنل سازمان به اتفاق  رییس حوزه دفتر شهردار اراک با حضور در منزل شهید آتش‌نشان رضا نظری از شهدای حادثه ساختمان پلاسکو ،ضمن دیدار با پدر و مادر وی، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

در این دیدار خانواده شهید نظری با تقدیر از حضور آتش‌نشانان، در خصوص اجرای نمایش "ققنوس در آتش" که برگی از زندگی‌نامه فرزند گرامیشان را به تصویر می‌کشد؛ از رییس سازمان آتش‌نشانی اراک قدردانی نموده و برای تمامی آتش‌نشانان سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند منان مسئلت نمودند.

همچنین در این دیدار آتش‌پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان آتش‌نشانی اراک با بیان اینکه تقدیر از خانوده گرانقدر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را وظیفه خود می‌دانیم، هفتم مهرماه را بهانه‌ای دانست تا ضمن دیدار با پدر و مادر این شهید عزیز، به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگران گذشتند تا مردم بتوانند در امنیت زندگی کنند.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات