اعتماد مردم به نظام مهمترین ویژگی انقلاب و دفاع مقدس است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام مهمترین ویژگی انقلاب و دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار فتح‌الله جمیری در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و ایثاگران نماد و الگوی مقاومت در ایران هستند و ما باید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: تروریست‌های وحشی‌صفت درست در روز آغاز جنگ تحمیلی، بعثی‌وار حملات تروریستی خود را انجام دادند و جمعی از مردم و نظامیان را به شهادت رساندند و بار دیگر مظلومیت ایران را به جهانیان نشان دادند.
وی با تاکید بر اینکه شهید مدافع حرم "سردار اله‌داد" الگویی برای همه بود خاطرنشان کرد: امروز خدمات سپاه یزد در نقاط مختلف را به نام این شهید می‌شناسند و ایشان یک الگوی استانی و ایرانی نیست بلکه یک الگویی جهانی است که صهیونیست‌ها وی را با مظلومیت به شهادت رساندند.
جمیری ادامه داد: یکی از مواردی که در دفاع مقدس بسیار جلوه کرد و نقش عظیمی در دفاع مقدس داشت، اعتماد مردم به نظام بود و برای این نظام و ولایت‌فقیه جان خود را دادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هم مردم توجه اعتماد به نظام و رهبری دارند خاطرنشان کرد: یکی از حلقه‌های مهم ایجاد و تقویت اعتماد مردم به نظام شوراهای شهر و روستا هستند که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: شوراها باید با فعالیت خود و ارائه خدمات مناسب و تاثیرگذار به مردم و شهرها زمینه افزایش و تقویت این اعتماد مردمی را فراهم کنند.
جمیری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران اگر امروز به این حد اقتدار و قدرت در منطقه و جهان رسیده به برکت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی و هدایت‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بوده خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به این اعتماد مسئول هستیم و نباید هیچ حرکتی که ممکن است ذره‌ای در این اعتماد خدشه وارد کند انجام ندهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات