پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم ا... الرحمن الرحیم


امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های بزرگ‌مردان نیروی انتظامی است که خاضعانه ، جان‌برکف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت نموده و اخلاق‌مداری، دین‌داری و قانون‌گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه که رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی مقتدر انتظامی است، مرهون رشادت‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و نظامی از کیان ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی و معنوی حراست و حفاظت می‌کنند. بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها باقدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی است،این‌جانبان نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی بالاخص پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه ابراز و امیدواریم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداری از خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید .

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات