پیش‌بینی احداث و راه‌اندازی سه پاتوق شهری در خیابان توحید/ پروژه  ...

پیش‌بینی احداث و راه‌اندازی سه پاتوق شهری در خیابان توحید/ پروژه ...

پیش‌بینی احداث و راه‌اندازی سه پاتوق شهری در خیابان توحید/ پروژه بهسازی پیاده‌روهای خیابان توحید پایان یافت

شهردار منطقه ۲ مشهد از اتمام پروژه بهسازی پیاده‌روهای خیابان توحید خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی با بیان اینکه بهسازی و اصلاح پیاده‌روها در محور خیابان توحید به اتمام رسیده است، افزود: ضلع جنوبی و شمالی خیابان توحید به طول ۱۳۰۰ متر و محوطه‌های مقابل مجتمع تجاری نصر در ضلع جنوبی و بانک صادرات در ضلع شمالی، بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه برای بهسازی پیاده‌روهای خیابان توحید، اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: این عملیات شامل خاک‌برداری، لوله‌گذاری جهت آبیاری فضای سبز، اجرای تاسیسات برقی جهت تامین روشنایی، آماده‌سازی بستر با تراکم مناسب، اجرای جدول و کانیو سنگی و تایل فرش می‌باشد.
قربانی با اشاره به اینکه خیابان توحید یکی از مسیرهای اصلی منتهی به حرم مطهر می‌باشد، خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال شهروندان در طول این مسیر، نصب مبلمان شهری در نظر گرفته شده و طرح بساوایی اجرا شده است.
وی افزود: همچنین جهت افزایش ایمنی شهروندان در ورودی خیابان‌های فرعی این معبر، سرعتکاه احداث شده است.
****احداث ۶ ایستگاه تخلیه بار در خیابان توحید برای رفع نیاز کسبه بعد از راه‌اندازی خط ۳ بی آر تی
شهردار منطقه ۲ مشهد همچنین از مرمت پیاده‌رو و حاشیه خانه تاریخی داودی که در ضلع جنوبی خیابان توحید قرار دارد به صورت سنتی و هنری خبر داد و گفت: ۳ پاتوق شهری در مسیر خیابان توحید برای دورهمی شهروندان در نظر گرفته شده است که همزمان با ایام محرم یکی از این پاتوق‌ها برای پذیرایی از عزاداران حسینی و زائرین آقا علی بن موسی الرضا (ع) بهره‌برداری شد.
قربانی تصریح کرد: با توجه به احداث خط بی آرتی در خیابان توحید و نیاز کسبه به محل تخلیه بار، ۶ ایستگاه تخلیه بار در این مسیر درنظرگرفته شده که ۴ ایستگاه در ضلع شمالی و ۲ ایستگاه در ضلع جنوبی می‌باشد.
شهردار منطقه ۲ ضمن قدردانی از زحمات نیروهای فنی و عمران این منطقه در جهت پیشبرد هر چه سریعتر این پروژه، از صبر و حمایت شهروندان و کسبه محترم خیابان توحید در طول اجرای پروژه تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات