استخدام ۲۰۰ راننده پایه یک برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد

استخدام ۲۰۰ راننده پایه یک برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد

استخدام ۲۰۰ راننده پایه یک برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از تامین ۲۰۰ نفر نیروی انسانی برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی یوسفیان با بیان این خبر گفت: شرکت همیاران شمال شرق یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان است که علاوه بر فعالیت در زمینه بازرگانی، حمل و نقل و توسعه اقتصادی در حوزه کارگزاری و خدمات تامین نیروی انسانی نیز به کمک شهرداریهای استان آمده است.
وی با اشاره به استخدام ۲۰۰ راننده برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: براساس قراردادی که پیشتر با شهرداری مشهد منعقد شده تاکنون خدمات گسترده‌ای را در بخش تامین نیرو به این نهاد و موسسات وابسته آن ارائه داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق اضافه کرد: از همین رو ساماندهی و بکارگیری بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در شهرداری مشهد، مناطق مختلف، سازمان‌های فرهنگی تفریحی، مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، ترافیک، اتوبوسرانی، موسسه فرهنگی شهرآرا و ... در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: به منظور رفاه حال نیروهای استخدام شده و همچنین جلوگیری از مراجعات حضوری غیرضروری امکانات لازم را بر روی سایت شرکت در جهت ارائه درخواست‌ها، دریافت فیش حقوقی، نامه‌های مرتبط با بحث‌های استخدامی، حقوق، گواهی اشتغال و... نیز در نظر گرفته شده است که امیدواریم که رضایت کارکنان شاغل در شهرداری را در پی داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات