تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان

تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان


تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در حوزه معاونت مالی و
اقتصادی شهرداری کرمان


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: پس از تصویب اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان در وزارت کشور، به زودی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی تشکیل و فعالیت در زمینه جذب سرمایه‌گذار را آغاز می‌کند.
رضا دادگرپور افزود: با تصویب اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان در وزارت کشور، مراحل مقدماتی تشکیل این سازمان آغاز شده است.
وی به تغییر چارت سازمانی شهرداری‌های کشور اشاره کرد و گفت: پس از تغییرات ساختاری در حوزه‌های معاونتی شهرداری درپی تصویب اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، مراحل مقدماتی تشکیل این سازمان در معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان آغاز شده است.
دادگرپور یادآور شد: پیش از این حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری در معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شهرداری و به صورت یک واحد فعالیت می‌کرد که با تغییر چارت سازمانی شهرداری‌ها، این واحد به صورت یک سازمان و زیر مجموعه معاونت مالی و اقتصادی و بر مبنای اهداف و وظایف تعیین شده در اساسنامه فعالیت خواهد کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان تعیین چارچوب‌های سرمایه‌گذاری، تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های مشارکتی در شهر کرمان را از جمله اهداف این سازمان بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه توسعه شهرها در شرایط فعلی بر مبنای درآمدهای ناپایدار و دریافت عوارض ساخت و ساز با مشکلاتی روبه‌رو شده است، ایجاد این سازمان می‌تواند به صورتی کاملا هدفمند زمینه‌های شناخت و جذب سرمایه‌گذار و استفاده از فرصت‌های مشارکتی جهت توسعه هر چه بیشتر شهر را فراهم نماید.


سارا کارگر جهرمی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات