تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید ۳ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید ۳ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید در مسیر تصفیه کشت و صنعت - روستای مروانه، سه کشته و شش مجروح بر جای گذاشت .
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مدیر اداره ارتباطات این سازمان اظهارکرد: چهارم مهر ماه سال جاری ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه۱۲۵ سازمان تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید در مسیر تصفیه کشت و صنعت - روستای مروانه اطلاع رسانی شد.
وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعاً ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.
مدیر اداره ارتباطات اظهار کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید منجر به کشته شدن سه سرنشین و مصدوم شدن ۶ سرنشین دیگر خودروها شد .
وی توضیح داد: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه ، با کشته ها و مصدومین محبوس درون خودروها مواجه شدند؛ ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و قطع برق خودرو ، با استفاده از دستگاههای برش بدنه خودرو ها را بریده و مصدومین و کشته های خودروها را که در داخل اتاقک خودروها گرفتار شده بودند را خارج کردند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مصدومین حادثه به امدادگران اورژانس تحویل داده شدند، اعلام کرد: ماموران آتش نشانی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در مسیر، خودروها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات