دی ماه، آغاز احداث مجتمع های فرهنگی رفاهی اهواز توسط صندوق ذخیره بسیجیان

دی ماه، آغاز احداث مجتمع های فرهنگی رفاهی اهواز توسط صندوق ذخیره بسیجیان

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز جزئیات توافق‌نامه بین شهرداری اهواز و صندوق ذخیره بسیجیان در خصوص احداث مجتمع های فرهنگی رفاهی را تشریح کرد.

امیر صفی‌خانی در چهل و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که چهارم مهرماه برگزار شد، در خصوص روند توافق‌نامه بین شهرداری اهواز و صندوق ذخیره بسیجیان، اظهار کرد: این نخستین قرارداد سرمایه گذاری در این ابعاد است که در حوزه احداث مجتمع های فرهنگی، رفاهی، تفریحی و تجاری بین شهرداری اهواز و صندوق ذخیره بسیج منعقد شده است.

وی با بیان اینکه شروع برنامه این توافقنامه از نیمه دوم تیرماه سال جاری بوده است، گفت: در کمتر از دو ماه جلسات کمیسیون کارشناسی برگزار و ابعاد این برنامه را بررسی کردیم. طبق بند دو اساس نامه صندوق که این مجموعه را از موسسات دولتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی برشمرده است، توانستیم بر اساس بند یک ماده ۳۱ آیین نامه معاملات شهرداری، بدون تشریفات و انتشار فراخوان در این زمینه اقدام کنیم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از طی مراحل مختلف این توافقنامه در تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری منعقد شد.

صفی خانی افزود: این طرح در زمینی به مساحت پنج هکتار اجرا می شود. در این توافق‌نامه گزارش فاز صفر یعنی گزارش توجیهی را صندوق ذخیره بسیجیان برای ما آماده می‌کند و در فاز یک طبق یک برنامه زمان بندی کامل پیش خواهیم رفت و با یاری خداوند کلنگ پروژه در دی ماه سال جاری زده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات