آتش نشانان؛ فداکارترین و شجاع‌ترین مردان شهر

آتش نشانان؛ فداکارترین و شجاع‌ترین مردان شهر

شهردار اصفهان گفت: مردم اصفهان شهادت می‎دهند که آتش‌نشانان از فداکارترین و شجاع‌ترین مردان این شهر هستند.

قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک روز آتش نشان، اظهارکرد: همه در وصف آتش نشانان زیاد شنیده ایم از «محمدرضا صفدریان» قهرمان یخ نوردی جهان که از آتش نشانان خوب اصفهانی است تا «اسماعیل سلیمانی پور» آتش نشان فداکاری که در زمان مرخصی و هنگام سفر نیز از وظیفه‌شناسی خود فروگذار نبود و کودک پنج ساله‌ای را ایثارگرانه از پرت شدن به داخل یک پرتگاه نجات داد و البته مصدوم شد.

وی با بیان اینکه حکایت آتش نشانان سرشار از حماسه، افتخار و دلیری است، افزود: اصفهان به دلیرمردان آتش‌نشان افتخار می‌کند و یاد و خاطره تمام شهدای آتش نشان از جمله شهدای پلاسکو را گرامی می‌دارد.

شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته نمایشگاه فناوری‌های نوین با حضور پر شور جوانان در اصفهان برگزار شد و بیش از ۵۰  استارت آپ از اصفهان و سایر نقاط کشور در آن شرکت کردند؛ تعداد۳۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه فناوری‌های نوین حضور داشتند و به نحوی از فرصت استفاده کرده و توانمندی‌ها و انواع خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

نوروزی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در جوانان و افراد تحصیل‌کرده دانشگاهی انگیزه بیشتری ایجاد کند و نشان دهد که علم و دانش باعث کارآفرینی و تولید ثروت می شود، کسب و کار را رونق داده و سبب اشتغال زایی است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: امسال شهرداری اصفهان با حضور خانواده معزز شهدا به ویژه «شهیدان خرازی و غازی» سردیس این دو شهید والامقام را در مراسم باشکوهی با عنوان «شناسنامه شهر» در گلزار شهدا رونمایی کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور فرماندهان لشکر، تیپ و گردان‌های مختلف همچنین بسیجیان برگزار شد و نمایش‌هایی به اجرا درآمد که خاطرات دوران دفاع مقدس را یادآوری کرد.

وی از تمام افرادی که در این برنامه شرکت و یا پیام داده اند، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم شهرداری اصفهان توانسته باشد در این عرصه خدمات خوبی ارایه کرده باشد.

نوروزی با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز و شهادت جمعی از هموطنان تصریح کرد: کوچکترین شهید این حادثه غمبار کودک خردسال اصفهانی «شهید محمد طاها اقدامی» بود که به خانواده داغدار این شهید تسلیت می گویم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات