استفاده از نرم افزار سامانه سپند /  بهبود کیفیت فعالیت  سرویس های مدارس

استفاده از نرم افزار سامانه سپند / بهبود کیفیت فعالیت سرویس های مدارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حمید فضل الله نژاد مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز استان   با تشریح اقدامات این سازمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ،گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر به عنوان یکی از ناوگان های حمل و نقل در کنار سایر ارگان های ذیربط بخشی از وظیفه هماهنگی حمل و نقل و عبور و مرور دانش آموزان ، دانشجویان و  ادارات را در سال تحصیلی  بر عهده دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۵ شرکت حمل و نقل زیر نظر سازمان در بخش تاکسی ها و ماشین های شخصی با طی فرایند قانونی برچسب سرویس مدارس را دریافت  نموده و  از ابتدای مهر ماه ، جابجایی دانش آموزان را به وسیله نیروهای آموزش دیده و دارای مجوز در قالب سرویس مدارس برعهده دارند.

فضل الله نژاد به  اتوبوس های تحت پوشش سازمان  اشاره نموده و ادامه داد: این اتوبوس ها نیز به صورت مستمر و فعال در امر جابجایی دانش آموزان ، دانشجویان و برخی ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی  درحال فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به وضعیت ساماندهی سرویس مدارس ، اظهار داشت: : موارد تخلفات راهنمایی و رانندگی، وضعیت پوشش مناسب رانندگان، مدارک و مجوزها از جمله مواردی است که توسط بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی افزود:  برای نخستین بار نرم افزار سرویس مدارس تحت عنوان سامانه سپند به صورت پایلوت اجرا می شود تا والدین به از وضعیت فرزندان خود هنگام استفاده از سرویس ها آگاهی داشته باشند.

فضل الله نژاد با اشاره به تعامل و همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر با ادارات مربوطه در زمینه سرویس مدارس ، تصریح کرد:  ساری از جمله کم شکایت ترین شهرهای کشور در موضوع سرویس مدارس بوده و این سازمان با همکاری ادارات مربوطه در پی رفع اشکالات موجود و بهبود کیفیت فعالیت سرویس مدارس می باشد.

این مسئول ادامه داد: آموزش رانندگان سرویس مدارس در زمینه  رفتارهای موثر اجتماعی، ایمنی خودرو، سلامت، کمک های اولیه در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز استان ،  استهلاک خودروهای سرویس مدارس و نیز دغدغه خانواده های در زمینه افزایش نرخ سرویس های مدارس  را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: بر این اساس ، این دو موضوع برای تعریف هزینه سرویس های مدارس لحاظ گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات