مجموعه شهرداری برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن آماده است

مجموعه شهرداری برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن آماده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک، صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک بعدازظهر شنبه ۷ مهرماه، با حضور اعضای شورا، شهردار کلانشهر اراک به همراه مدیر اداره حقوقی شهرداری با محوریت بررسی نامه‌های واصله ارائه گزارش در خصوص پیگیری مصوبات شورا در شهرداری گزارش نمایندگان شورا در سازمان‌ها و کمیسیون‌های خارج از شورا و بررسی مهمترین مسائل روز شهرداری تشکیل جلسه داد.

دکتر کاوه فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن تسلیت شهادت جانسوز امام شیعیان علی‌ابن الحسین امام زین‌العابدین(ع) همچنین گرامیداشت روز و هفته نیروی انتظامی، هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را تبریک گفت و اظهار داشت: این قشر فداکار جان خود را برای پاسداشت جان و مال شهروندان تقدیم می‌کنند و جا دارد به طور ویژه تجهیزات مورد استفاده آنها به روز شود.

طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به برگزاری همایش استانی آتش‌نشانی، اظهار داشت:آتش‌نشانان در حیطه کاری خود موانعی دارند که درخواست م‌شود رفع نیازهای آنان در اولویت قرار گیرد.

مهندس تاجران شهردار اراک در خصوص عقد قرارداد با دو شرکت اروپایی جهت تامین تجهیزات آتش‌نشانی عنوان کرد: در ارتباط با جذب ارز دولتی مکاتبات با استانداری مرکزی صورت گرفته و پیگیر ادامه روند تامین آن هستیم.

وی در ارتباط با برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شهر اراک در هفته آتی بیان کرد: تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر، مدارس و اتوبوس‌ها در ارتباط با اطلاع‌رسانی این مسابقه صورت گرفته و آمادگی لازم برای برگزاری آن وجود دارد.

گفتنی است در این جلسه با تفریغ بودجه چهارماه اول سال ۹۶ سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری موافقت شد و شرکت ارقام نگر آریا به عنوان شرکت حسابرس شهرداری و سازمان‌های تابعه و شورای اسلامی در سال ۹۷با رای اکثریت اعضا انتخاب شد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات