هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهیدان و رزمندگان است

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهیدان و رزمندگان است

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی وبه مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،سرهنگ قادری جانشین سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی درنمازخانه بنیاد مسکن درجمع همکاران بنیاد بعد از مراسم زیارت عاشورا ایراد سخنرانی کردند. سرهنگ قادری با یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس گفت:گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهیدان و رزمندگانی است که از آبرو و ناموس مسلمانان کشور دفاع کردند جانشین سپاه عاشورا استان افزود: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و در این زمینه احساس مسوولیت می‌نمایند در دنیا و قیامت جزو رستگارانند و این را خداوند درقرآن کریم به مسلمانان بشارت داده است.
وی تصریح کرد: ماه محرم‌الحرام را فرصتی برای اعمال صالح و درست بدانیم تا اینکه در پیشگاه خداوند روسفید باشیم چرا که عمر آدمی کوتاه و زودگذر است.
قادری خاطرنشان کرد: در روایات داریم که اگر کسی دهم محرم روزه باشد کفاره یک سال گناه و اگر کسی نهم ذی‌الحجه روزه بگیرد برای او کفاره دو سال گناه بحساب می‌آید.
وی گفت: در حال حاضر هم رزمندگان از کیان اسلامی دفاع می‌کنند و این نشان می‌دهد که دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.
وی یادآورشد:مگر از یادها می‌رود آن همه سختی‌ها، جان‌فشانی‌ها، ایثارها، شهادت‌طلبی‌ها و خسارت‌های فراوان مالی! مگر از یادها می‌روند آن رزمندگان؛ جانبازان؛ آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و جاویدالاثرهای آن سال‌های حماسه و ایثار سروهای راست‌قامت و اسوه‌های ایثار و صبر و پایمردی! که همانا غفلت از آن‌ها پشت پا زدن به ارزش‌های دینی و ملی می‌باشد.
جانشین سپاه عاشورا استان درپایان خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یعنی در برابر تجاوز دشمن به خاک پاک کشورت ایستادگی کردن و کشتن و کشته شدن؛ اسیر گرفتن و اسیر دادن؛ پیشروی و عقب‌نشینی؛ شادی و غم و در نهایت و در هر حال خود را مامور انجام تکلیف کردن و خود را در برابر نظام؛ ملک و ملت ناچیز شمردن است.
لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات