ایستگاه‌های آتش‌نشانی بنام شهدای آتش‌نشان نامگذاری می‌شود/ پیگیر  ...

ایستگاه‌های آتش‌نشانی بنام شهدای آتش‌نشان نامگذاری می‌شود/ پیگیر ...

ایستگاه‌های آتش‌نشانی بنام شهدای آتش‌نشان نامگذاری می‌شود / پیگیر اعطای درجه شهادت به جانباختگان آتش‌نشان هستیم

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در حال پیگیری هستیم تا ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر به نام شهدای آتش‌نشان نامگذاری شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد حاجیان شهری در دیدار با دو تن از آتش نشانان فداکار مشهدی که با همراهی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد انجام شد، اظهار کرد: صحبت‌هایی شده تا مجروحان و جان باختگان آتش‌نشان به صورت رسمی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان جانباز و شهید معرفی شده و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.
وی نامگذاری ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام شهدای آتش‌نشان را از دیگر برنامه‌های مورد پیگیری کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد برشمرد و اضافه کرد: ارائه تسهیلات بلاعوض برای آتش نشانان سانحه دیده و همچنین پیگیری طرحی برای مسائل فنی حوزه آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های این کمیسیون برای حمایت از خانواده بزرگ آتش‌نشانی است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که از هیچ کوششی برای رفاه حال این قشر زحمت‌کش فروگذار نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی با انگیزه برای هر مجموعه‌ای حیاتی و مهم بوده و حمایت از نیروی انسانی یکی از اولویت‌های شورای پنجم شهر مشهد است.
لازم به ذکر است رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران شهری با جواد عادلیان و سعید ویرانی، دو نفر از آتش نشانان نمونه و فداکار مشهدی که در حین عملیات هایی دچار حادثه شده بودند، دیدار و ملاقات کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات