از نگاه مثبت شورای پنجم به حوزه آتش‌نشانی خرسندیم/ لزوم برداشتن  ...

از نگاه مثبت شورای پنجم به حوزه آتش‌نشانی خرسندیم/ لزوم برداشتن ...

از نگاه مثبت شورای پنجم به حوزه آتش‌نشانی خرسندیم/ لزوم برداشتن گام‌های موثر در جهت حمایت از آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورا تاکنون کمک‌های زیادی به حوزه ایمنی داشته است که ما از این نگاه خرسندیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری در دیدار با دو تن از
آتش‌نشانان فداکار مشهدی که با همراهی رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: شغل آتش‌نشانی، یکی از سخت‌ترین و پرمشغله‌ترین شغل‌های دنیاست که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
وی با ابراز خرسندی از نگاهی که در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای این حوزه وجود دارد، افزود: همچنان خواستار تداوم این نگاه هستیم و کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست می‌تواند با تصویب لوایح و طرح‌های مرتبط با حوزه آتش‌نشانی، گام‌های موثری را در راستای حمایت از آتش‌نشانان بردارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به هزینه‌های هنگفتی که برای درمان آتش‌نشانان مجروح و جانباز مشهدی صورت پذیرفته است، تصریح کرد: در این زمینه خواستار نگاه ویژه شورای اسلامی شهر مشهد برای رفاه حال هر چه بیشتر همکاران آتش‌نشان هستیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران شهری با جواد عادلیان و سعید ویرانی، دو نفر از آتش نشانان نمونه و فداکار مشهدی که در حین عملیات‌هایی دچار حادثه شده بودند، دیدار و ملاقات کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات