از هیچ کوششی برای رفاه حال آتش‌نشانان فروگذار نخواهیم کرد

از هیچ کوششی برای رفاه حال آتش‌نشانان فروگذار نخواهیم کرد

از هیچ کوششی برای رفاه حال آتش‌نشانان فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی مشهد، محمد حاجیان شهری در دیدار مسئولان با دو تن از آتش نشانان فداکار مشهدی اظهارکرد: صحبت هایی شده تا مجروحان و جان باختگان آتش نشان به صورت رسمی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان جانباز و شهید معرفی و از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

وی نامگذاری ایستگاه های آتش نشانی به نام شهدای آتش نشان را از دیگر برنامه های مورد پیگیری کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد برشمرد و اضافه کرد: ارائه تسهیلات بلاعوض برای آتش نشانان سانحه دیده و همچنین پیگیری طرحی برای مسائل فنی حوزه آتش نشانی از دیگر برنامه های این کمیسیون برای حمایت از خانواده بزرگ آتش نشانی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که از هیچ کوششی برای رفاه حال این قشر زحمت کش فروگذار نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باانگیزه برای هر مجموعه‌ای حیاتی و مهم بوده و حمایت از نیروی انسانی یکی از اولویت های شورای پنجم شهر مشهد است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران شهری با جواد عادلیان و سعید ویرانی، دو نفر از آتش نشانان نمونه و فداکار مشهدی که در حین عملیات هایی دچار حادثه شده بودند، دیدار و ملاقات کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات