حاکم‌شدن وحدت رویه در تصمیم‌گیری های شهرداری

حاکم‌شدن وحدت رویه در تصمیم‌گیری های شهرداری

حاکم‌شدن وحدت رویه در تصمیم‌گیری های شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا شهریاری در مراسم تودیع و عارفه مدیر منطقه ۹، اظهارکرد: دوره سوم شورای شهر مشهد نیز همچون این دوره از مدیریت شهری از خدمات آقای «نورین مقدم»، در پست‌های مختلف بهره برد زیرا وی مدیری مبتکر، خلاق و توانمند است.

شهریاری خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری نیز مقرر شد از نیروهای توانمند شهرداری در مدیریت‌های مختلف استفاده نماییم که انتخاب وی به عنوان یکی از اولین انتصابات در حوزه شهرداران مناطق توسط شهردار مشهد، انتصاب هوشمندانه‌ای بود.

وی ادامه داد: اگر مغز متفکر شهرداری را که مرکز هست و می‌تواند برای سیستم برنامه‌ریزی نماید را اصلاح نماییم، بسیاری از مشکلات موجود رفع می‌شود زیرا در بسیاری از مواقع هر کدام از شهرداران مناطق در حوزه‌های مختلف، ساز جداگانه‌ای برای خود می‌نوازند که لازم است هماهنگی و یکپارچکی در تصمیمات و پاسخگویی به شهروندان در مناطق ایجاد شود.

شهریاری اذعان داشت: مردم گلایه‌مندند که در هر منطقه، پاسخ متفاوتی به آنها داده می‌شود لذا لازم است وحدت رویه‌ای اتخاذ گردد تا در مسائل گوناگون، رای‌هایی که صادر می‌شود همراه با عدالت باشد.

وی بیان کرد: امیدوارم با درایت معاون شهرسازی و معماری و مدیر کل طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری، فکری به حال آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ شود؛ همچنین منطقه‌بندی‌های جدید شهری نیز اجرایی گردد.

وی با اشاره به اینکه محل درآمد اصلی شهرداری منطقه ۱ و ۹ است، ابراز کرد: از شهردار جدید این منطقه درخواست می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی درست، این درآمد را استمرار و افزایش دهد تا هم در منطقه خودشان هزینه شود و هم برای عمران و آبادانی همه شهر و مناطق کم برخوردار و پیرامونی مفید باشد.

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد ادامه داد: یکی از مشکلات موجود این است که سهم کمی از درآمدهای مناطق برخوردار در خودِ این مناطق هزینه می‌شود به طور مثال، تنها ۶ دهم درصد درآمدهای منطقه یک، صرف امور عمرانی این منطقه می‌شود که لازم است این میزان افزایش چشمگیری داشته باشد و منطقه در شان ساکنان آن که این درآمدها را پرداخت می‌کنند، آباد گردد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات