تجلیل از خدمات شهرداری منطقه یک توسط معاون اجرایی و معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابی طالب(ع)

تجلیل از خدمات شهرداری منطقه یک توسط معاون اجرایی و معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابی طالب(ع)

به گزارش شهرنیوز، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع و با حضور جمعی از فرماندهان سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، جمهی از مسئولین پایگاه‌های بسیج سطح منطقه، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج مسجد جامع و اهالی محل برگزار گردید که از شهرداری منطقه یک بابت همکاری در اجرا و برگزاری یادواره های شهدا و دیگر مراسمات که توسط بسیج و مساجد برگزار می گردد تجلیل به عمل آمد.
شهردار منطقه یک قم افزود: خوشبختانه توانستیم همکاری همه جانبه‌ای را با مساجد و پایگاه های بسیج سطح منطقه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام شهدا و برگزاری یادواره های شهدا در مساجد مختلف سطح منطقه داشته باشیم.
اصفهانیان مقدم در ادامه بیان داشت: نگاه شهرداری منطقه یک نسبت به مسائل فرهنگی وسیع است و در این راستا هر گونه خدماتی که در توان شهرداری منطقه یک باشد به مساجد و پایگاه های بسیج محلات ارائه می گردد.
وی اضافه کرد: در طی سال چندین یادواره توسط مساجد محلات سطح منطقه برگزار می‌گردد که از مهمترین آن ها می توان از یادواره شهدای مسجد جامع، یادواره شهدای محله دروازه ری، یادواره مشق عشق در خیابان آذر و... نام برد.
شهردار منطقه یک قم تصریح کرد: در تمامی این مراسمات خدماتی از قبیل؛ آسفالت و تنظیف و پاکسازی مسیر های منتهی به محل مراسم و محیط پیرامون، آذین‌بندی محل مراسم، چاپ و نصب بنر، برپایی و همکاری در تجهیز و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نصب داربست و تامین روشنایی محل مراسم، استقرار تانکرهای آب شرب و غیر شرب، تامین یخ در صورت نیاز و... به آن ها ارائه گردیده است.
گفتنی است در پایان مراسم از جمعی از مسئولین، پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری منطقه یک و بسیجیان برتر در حوزه ۳ شهید قربانی تجلیل گردید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات