اعلام جزییات هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان

تعداد کل اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان ۱۸ هزار نفر است که ۲ هزار و ۹۵۰ نفر معادل ۱۶ درصد در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان شرکت کردند.

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به پذیرفته شدن ۱۳ نفر در هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان، جزئیات روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات را تشریح کرد.
عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان اظهار کرد: انتخابات از ساعت ۹ صبح روز جمعه ششم مهرماه آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت و همزمان در ۱۵ شهر اهواز، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، آبادان، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، بهبهان، امیدیه، شوشتر، شوش، رامهرمز، دشت آزادگان و باغملک در ۱۶ شعبه برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط استان خوزستان به نظر می‌رسید سهم مشارکت نسبت به سنوات گذشته کاهش پیدا کند که قابل توجه نبود و انتخابات در فضایی آرام به طور سالم و بدون حاشیه برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: تعداد کل اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان ۱۸ هزار نفر است که ۲ هزار و ۹۵۰ نفر معادل ۱۶ درصد در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان شرکت کردند.

وی افزود: بر این اساس از بین ۴۳ نفر داوطلب واجد شرایط، ۲۳ نفر در رشته عمران، ۷ نفر در رشته تاسیسات برقی، ۶ نفر در رشته معماری، ۳ نفر در رشته نقشه‌برداری و ۴ نفر در رشته تاسیسات مکانیکی شرکت کردند و با توجه به اینکه از رشته‌های ترافیک و شهرسازی شرکت کننده نداشتیم برای این دو رشته از رشته‌های عمران و نقشه‌برداری پذیرش خواهد شد.

پورسلان با بیان اینکه ۱۳ نفر وارد هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خواهند شد، تصریح کرد: در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب جمع‌بندی نهایی انتخابات انجام و نتایج مشخص شد که به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و داوطلبان می‌توانند پس از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض مطابق با موارد قانونی در آیین‌نامه انتخابات عمل کنند.

وی افزود: براساس آرای شمارش شده در رشته عمران کمال دویده، اکبر حسنی پور، کیوان بابادی، عبدالعظیم سیدمحمودی، جمال سلامی و بهنام برومند زاده، در رشته معماری منصور بدیعی فر، منصور براتی فر و عبدالرحمن دیناروند، در رشته مکانیک محسن فلاح، در رشته برق محمدعلی عبداله پور و رضا عصاره و در رشته نقشه‌برداری علی نقی زاده بهبهانی به عنوان اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان انتخاب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تمام کسانی که برای شرکت در انتخابات اهتمام داشتند تشکر کرد و افزود: شرکت کنندگان برای اعتلای مهندسی استان، کشور و بهبود به کیفیت ساختمان‌ها و منظر شهری مشارکت کردند و امیدواریم کسانی که به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند به رسالت خود با دقت هر چه تمام تر بپردازند تا بتوانیم شهرهایی با رعایت اصول مهندسی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات