تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

به گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در پیامی از حضور اعضای سازمان، هیات های اجرایی و نظارت در هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

حضور آگاهانه و ارزشمند اعضای محترم سازمان در هفتمین دوره انتخایات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان روز جمعه ۶ مهرماه ۹۷ نشان علاقمندی بیش از پیش اعضا نسبت به سرنوشت این مجموعه تخصصی دارد،  شایسته است از این احساس مسئولیت و اعتماد تقدیر نمایم.

همچنین امیدوارم دوره جدید هیات مدیره بتواند با حفظ انسجام و همدلی و  با کسب تجربه از هیات مدیره های ادوار، بهره گیری از مشارکت هرچه بیشتر اعضا و جلوگیری از آزمون و خطاهای پیشین بتواند در ارتقا سازمان نظام مهندسی موفق باشد. نظام مهندسی خوزستان بیش از گذشته نیاز به حمایت واقعی و عملی اعضای فرهیخته خود دارد، مشارکتی که اگر با تدبیر دور اندیشانه و دلسوزانه هیات مدیره باشد تحول اساسی و تاثیرگذاری در سرنوشت سازمان ایفا خواهد نمود، بنابراین امیدوارم اعضا آگاه و خردمند سازمان، در کنار نقد و مطالبه، همواره حامی و پشتیبان هیات مدیره منتخب خود باشند و از تخریب ایشان بپرهیزند.

در پایان از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق برای منتخبان جدید (که شایسته اعتماد شما شده‌اند) را در راستای  عمل به وظایف قانونی، در جهت اعتلای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، خواستارم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات