افتتاح ۱۶۵۲ مسکن، دو کلانتری و یک مسجد در کرمان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر

افتتاح ۱۶۵۲ مسکن، دو کلانتری و یک مسجد در کرمان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، دکتر بلوردی گفت: از مجموع ۱۶۵۲ مسکن افتتاح شده  ۹۵۲ واحد مسکن مهر و ۷۰۰ واحد مربوط به مسکن های بازسازی شده در بافت های فرسوده شهر کرمان است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هزینه احداث این تعداد واحد را بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد .
وی با بیان اینکه تا کنون ۲۴۸۵۵ واحد از مجموع ۳۲۷۴۰ واحد مسکن مهر استان کرمان به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: ۲۴۹۲ واحد مسکن مهر با پیشرفت ۸۰ درصد نیز در حال ساخت است که پس از محوطه سازی و نصب انشعابات تا پایان امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد .
دکتر بلوردی اظهار داشت: ۲۷۶۸ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و یا با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد در استان کرمان وجود دارد که طبق دستور وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شود .
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم افتتاح مسجد سایت مسکن مهر محمدآباد هم گفت: این مسجد با ۴۸۰ متر مربع زیربنا و ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است .
وی از در دست احداث بودن دو مسجد دیگر در مسکن های مهر استان خبر داد و افزود: برای تکمیل این دو مسجد ده میلیارد ریال نیاز است .
دکتر بلوردی در خصوص کلانتری های افتتاح شده نیز گفت: این دو کلانتری هر کدام با ۶۰۰ متر مربع مساحت و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع اداره کل راه و شهرسازی استان، در مسکن مهر شهرهای کرمان و نجف شهر سیرجان ساخته شده است

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات