بهره برداری از بوستان آیت الله بهجت مهرشهر

بهره برداری از بوستان آیت الله بهجت مهرشهر

بهره برداری از بوستان بهجت مهرشهر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند و همچنین با حضور مردم در پنجشنبه شب گذشته انجام شد.

شهردار بیرجند در این مراسم با بیان اینکه بوستان آیت ا.. بهجت با هدف خدمت به شهروندان به ویژه مردم مناطق کمتر برخوردار در محدوده مهرشهر بیرجند افتتاح شده، گفت: این بوستان به درخواست شورای اسلامی شهر بیرجند برای ایجاد عدالت اجتماعی در همه نقاط شهر و تعریف فضای سبز برای مناطق کمتر برخوردار همزمان با هفته شوراهای اسلامی در اردیبهشت ماه امسال کلنگ زنی شده است.

مهندس جاوید با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده، افزود عملیات اجرایی پروژه کانال متروکه وسط محدوده مهرشهر با ۱۰ هکتار مساحت هم بزودی آغاز می شود.

وی ادامه داد عملیات تهیه طرح این پروژه انجام شده و تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع می شود. وی افزود انجام عملیات آبرسانی به محدوده مهرشهر هم آغاز و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی برای این پروژه تعریف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اصل یکصدم قانون اساسی و قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراها را دارای وظایف متعددی برشمرد و گفت : در این اصل از پیشبرد سریع برنامه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره صحبت شده است.

ابراهیم تقی زاده افزود : انتقال خط آب از منطقه جنوب شهر به منطقه شمال شهر طراحی و بخشی از آن اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ فرهنگی صیاد شیرازی بیرجند نیز در حال کار است و به بهره برداری خواهد رسید افزود: طرح ایجاد میدان بزرگ اجتماعات شهری نیز در دستور کار شهرداری است .

شایان ذکر است پایان بخش این مراسم برگزاری دعای کمیل و مداحی ذاکران اهل بیت علیهم السلام بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بیرجند

    منبع خبر

    شورای شهر بیرجند

    شورای شهر بیرجند یک شورای شهر در شهر بیرجند می باشد

      نظرات