کلنگ زنی بازارچه فروش محصولات محلی و چهارشنبه بازار

کلنگ زنی بازارچه فروش محصولات محلی و چهارشنبه بازار

کلنگ احداث چهارشنبه بازار جدید در محل میدان میوه و تره بار قدیم بیرجند با حضور مسئولان به زمین زده شد.

شهردار بیرجند در این مراسم با تاکید بر این که در شهرداری پروژه ای کلنگ زنی نمی شود مگر این که اعتبار مورد نیاز آن تامین شده باشد گفت: چهارشنبه بازار جدید بیرجند دارای ۲۶۰ غرفه است که به مساحت حدود هفت هکتار بیش از ۲/۵ برابر چهارشنبه بازار فعلی وسعت دارد و به عنوان مناسب ترین گزینه برای این موضوع به شورای شهر بیرجند پیشنهاد شد و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی جاوید ایجاد بازار چه فروش محصولات محلی و چهارشنبه بازار جدید بیرجند را دغدغه همه مردم و مسئولان دانست و افزود بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند چهارشنبه بازار به میدان میوه و تره بار قدیم منتل می شود.

وی یادآور شد با بهره برداری از این پروژه، مسائل ترافیکی موجود در زمینه چهارشنبه بازار فعلی بیرجند رفع خواهد شد و با توجه به اینکه بخش زیادی از مراجعه کنندگان از شمال شهر هستند، هزینه ایاب و ذهاب برای شهروندان این منطقه با انجام این کار کاهش می یابد.

شهردار بیرجند گفت: بازارچه فروش محصولات محلی و چهارشنبه بازار جدید بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و اصنافی که در این بازارچه فعالیت می کنند دارای شناسنامه خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه یکی از خدماتی که شهرداری ها می توانند ارائه کنند ایجاد بازار روزهاست افزود: با ایجاد روز بازارها کالاها باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

سید مجتبی علوی مقدم افزود: بازارچه ها باید به گونه ای طراحی شوند که معیارهای ایرانی و اسلامی در آنها به دقت رعایت شود و در مردم انگیزه لازم برای حضور در این بازارچه ها فراهم شود.

معاون عمرانی استانداری از مسئولان شهرداری خواست همه اقدامات ترافیکی در سطح شهر با مطالعه دقیق انجام شود زیرا اگر امروز برای ترافیک بیرجند چاره ای اندیشیده نشود مشکلات شهرهای بزرگ گریبان گیر این شهر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بیرجند

    منبع خبر

    شورای شهر بیرجند

    شورای شهر بیرجند یک شورای شهر در شهر بیرجند می باشد

      نظرات