برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود/کار فرهنگی، همراه با اجرای قوانین امربه معروف و نهی از منکر انجام شود

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود/کار فرهنگی، همراه با اجرای قوانین امربه معروف و نهی از منکر انجام شود

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود/کار فرهنگی، همراه با اجرای قوانین امربه معروف و نهی از منکر انجام شود

شهردار شاهرود با اشاره به پیگیری آسیب های اجتماعی و بررسی راهکارهای مبارزه با آنها در در سطح شهر، گفت: کار فرهنگی ، همراه با اجرای قوانین در خصوص امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود، اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات شهرداری شاهرود برگزار شد با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر، سطحی نیست بلکه اولویت در این زمینه، فرهنگ سازی و ترویج آموزه های دینی است، افزود: دایره امر به معرف و نهی از منکر بسیار گسترده است که باید آن را بشناسیم.

وی ضمن این مطلب که سیاست ما باید بر مبنای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در راستای ترویج معروفات و زودودن چهره زشت منکرات از جامعه باشد، ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع در دستگاههای مختلف بسیار مهم است

تکریم ارباب رجوع اصل مهم خدمت رسانی و امانتداری ، تکلیف مدیریت شهری است.

همچنین شهردار شاهرود با اشاره به اینکه امانتداری تکلیف مدیریت شهری است، اظهار داشت: تلاش ما این است که طرح تکریم ارباب رجوع به صورت یک رفتار ماندگار در بین همکاران در رویارویی با مراجعین نهادینه شود.

احمدی با بیان اینکه صاحبان اصلی شهرداری مردم هستند و مدیریت شهری امانت دار آنها است، بیان داشت: ارج نهادن به مردم و تکریم ارباب رجوع از اصولی است که در نظام اسلامی بر آن تاکید شده و باید بطور صحیح در اجرای آن تلاش شود.

وی ضمن این مطلب که طرح تکریم ارباب رجوع در راستای اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری است که باید با حساسیت ویژه دنبال شود ، عنوان داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ رفتار مطلوب در راستای تحول اداری، رقابت سالم در نهضت خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع از گامهای موثر و مفیدی است که همواره از دغدغه های مدیران شهری بوده و ما مکلفیم به نحو صحیح آن را اجرا کنیم.

شهردار شاهرود در پایان با اشاره به ارتباط مستمر و نزدیک مدیریت با شهروندان، اعلام داشت: سرعت و دقت دو عنصر موثر در جلب رضایت مراجعین است که این امر می تواند موجب کاهش فاصله زمانی بین پرسش و پاسخ شود و از اتلاف وقت مردم جلوگیری نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات