ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در شاهرود

ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در شاهرود

ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت، گفت: فاز اول احداث پروژه ایستگاههای نوین در هسته مرکزی شهر در حال اجرا است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه احداث و راه اندازی سایبانهای نوین، پایانه ها و اقدامات اینچنینی حمل و نقل گامی برای استاندارد سازی حمل و نقل شهری محسوب می شود، افزود: مدیریت شهری شاهرود با بکارگیری مشاورین ترافیکی در راستای ساماندهی حمل و نقل عمومی احداث ایستگاههای تاکسی، اتوبوس و پایانه های مسیر حرکتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ضمن این مطلب که فاز اول پروژه در هسته مرکزی به منظور رفاه حال شهروندان ، بهبود سیما و منظر شهری، افزایش ایمنی مسافر، سهولت دسترسی و اقامت در فصول گرم و سرد  اقدام به ساخت سایه بان نوین در این منطقه کرد، ابراز داشت: این سایبان با مساحتی حدود ۵۱۰متر مربع و با پیش بینی فضای انتظار مسافر و حرکت ایمن وسایل نقلیه عمومی صورت می گیرد.

شهردار شاهرود هدف از این امر را رسیدگی و ساماندهی به وضعیت ایستگاههای وسایل نقلیه عمومی، جلب رضایت شهروند و ترغیب بیشتر به استفاده از وسایل نقلیه عمومی در راستای جلوگیری از ترافیک در ساعات اوج تردد عنوان کرد و اظهار داشت : احداث ایستگاههای شهنما، مصلی و فرهنگیان نیز در حال انجام است.

اولین ایستگاه نوین تاکسی و اتوبوس در هسته مرکزی و با مساحت ۵۱۰متر مربع با تلاش نیروهای حوزه معاونت عمران شهرداری شاهرود در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات