مسئولین ما باید طوری عمل کنند که در روز قیامت، هیچ مسلمانی از آنها ناراضی نباشد* ؛ همه ی ما در نگهداری آسفالت نظافت شهرمان مسئولیم

مسئولین ما باید طوری عمل کنند که در روز قیامت، هیچ مسلمانی از آنها ناراضی نباشد* ؛ همه ی ما در نگهداری آسفالت نظافت شهرمان مسئولیم

? *مسئولین ما باید طوری عمل کنند که در روز قیامت، هیچ مسلمانی از آنها ناراضی نباشد*
؛ همه ی ما در نگهداری آسفالت نظافت شهرمان مسئولیم

به گزارش روابط عمومی شهرداری ایرانشهر،
نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر به اتفاق ریاست شورا و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و گروهی از کارشناسان و مدیران شهرداری در مسجد جامع اهل بیت (ع)
واقع در مولوی ۶
در جمع نمازگذاران این محله حضور یافت.
در این دیدار
✅در ابتدا، مولوی کردی امام جمعه موقت مسجد اهل بیت (ع) ضمن خوش آمد گویی به شهردار و اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری و تشکر از زحمات و خدمات آنها که سبب تغییر چهره ی شهر و زیباتر شدن آن شده ، از تمام مسئولین درخواست کرد که فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمرده و طوری خدمت کنند که در روز قیامت هیچ مسلمانی از آنها شکایتی نداشته باشد.
⬅مولانا کردی در ادامه ی صحبت هایش از تمام مردم خواست در حفظ آسفالت و رعایت نظافت ، تولید و جمع آوری زباله، نهایت همکاری را با کارکنان شهرداری داشته باشند و افزود :همه ی ما در نگهداری آسفالت و نظافت شهرمان مسئولیم.

?در ادامه و با دعوت امام جمعه مسجد اهل بیت (ع)
نوراحمد درخوش
شهردار ایرانشهر
در گزارشی به بیان عملکرد شهرداری پرداخت و با بیان محدودیت های شهرداری افزود :
ناوگان جمع آوری زباله در سطح شهر بصورت سه شیفت فعال است، این در حالیست که در بسیاری از شهرستان ها، جمع آوری زباله با همکاری مردم بصورت یک روز در میان انجام میشود
⬅شهردار ایرانشهر در ادامه ی صحبت هایش بیان داشت :شهرداری نهادی مردمیست که بار اصلی تامین هزینه های آن بر دوش مردم است، و همکاری مردم با مجموعه شهرداری قطعا به نفع شهر و خود مردم خواهد بود.
درخوش در پایان از همکاری و حمایت های مجموعه ی شورای شهر تشکر نمود و افزود تمام تلاش مجموعه ی شهرداری و شورای شهر در جهت جلب رضایت شهروندان و رفاه حالشان خواهد بود.

✅در ادامه
و پس از اقامه ی نماز جمعه
شهردار ایرانشهر به اتفاق ریاست شورا و اعضای شورای شهر با حضور در جمع اهالی محل، نشستی صمیمی برگزار نمودند
که طی این نشست
?حاج مجید کردی به نمایندگی از اهالی محله از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر در این محله و به طور کلی در سطح شهر تشکر نمود و افزود با تلاش ها و زحمات این مجموعه خوشبختانه چهره ی شهر تغییر نموده است.

♻در پایان جلسه تعدادی از اهالی به بیان مشکلات خود پرداختند و از حضور اعضای شورا و شهردار و مدیران شهرداری در این محله، که مدتهاست به فراموشی سپرده شده بود تقدیر و تشکر بعمل آوردند
که شهردار ایرانشهر پس از شنیدن مشکلات مردمی و گلایه از عدم همکاری تعدادی از شهروندان ، به مدیران شهرداری حاضر در این نشست، دستور پیگیری و حل این مشکلات را داد.

? *روابط عمومی شهرداری ایرانشهر*?✒

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات